Kyllä oot poika kunnon homman ittelles hoitanu
näin huomatettakoon että tämä on paioli perus keulaan, mutta uskoakseni melko samanlainen. Itse onnistun ilman ohjeita, joten näistä voi olla edes vähän ohjaavaa apua

Ja en ota vastuuta jos hajotat mopon

elikkä :
esivalmistelut : Astia jonne kipata öljyt, kuusiokolot, lenkkiavaimet, koukku (itse kiersin ruuvilla, tosin pumppuihin jää rumat jäljet. Veli taittoi naulasta koukun), ruuvimeisseleitä ja kärkipihdit. Rengas pois tottakai.
1. Löysää, mutta älä avaa pumppujen yläpäässä olevat mutterit
2. Löysää pumpun kiinnikeet kunnes pumput liikkuvat helposti
3. Ota pumput irti, ja kaada öljyt astiaan. Valuta kunnolla, öljy tykkää valua hitaasti reunoja pitkin.
4. Kumiset pölysuojat pois edestä
5. Stefojen päällä voi olla O-renkaat, ota pois. Myös jousimaiset renkaat voivat olla siellä.
6. Nyt pitäisi näkyä stefat, ja ulomman putken sisäpinnassa on metalliset sokat/renkaat. Ota ne irti. (Itse koitin pitkään repiä stefoja huomaamatta niitä)
7. Nyt koukulla/ruuvimeisselillä/ihanmillävaanmikämahtuuväliin kampeat stefat ulos sieltä. Kärsivällisyyttä, tässä saattaa kestää minuutista viikkoon.
8. Stefat ulos saatuasi on hyvä verrata, onko ostamasi stefat oikeanlaiset

9. Yleensä stefa sarjassa tulee kaikki tarpeellinen, eli stefat, voiteluaine ja uudet renkaat/kiristimet
10. Voitele stefat runsaalla kädellä, helpottaa asentamista ja täten vähentää riskiä rikkoa ne.
11. Laita kaikki härpäkkeet jotka otit pois takaisin sisälle (etköhän itsekkin jo hoksannut

)
12. Mittaa oikea määrä öljyjä. En osaa sanoa paljon USD paioliin menee, sillä kuten koko tämä ohje, on X-Race malliin.
13. Korkki kii, putket kiinni. Pyyhi liukuputkien ja pumpun liitoskohta, jotta näet valuttaako enään öljyä.
14. Kokeilet etujarrun avulla keinuttaa mopoa ja jos huomaat jotain normaalista poikkeavaa, ovat minun ohjeeni aivan turhat