Junnujee kirjoitti:Moro ! Mikähän mahtaa olla kun kierrokset kokoajan korkealla ? Kyseessä siis piikkinen polini. Vakiokaasutin on, ilmanputsari vain vaihdettu. Imuvuotoa ei ole, se on tarkistettu ja luistin ei ole jumissa.
Vaikkei LUISTI (ei luistin) olisi jumissa, niin onko kaasuvaijeri tiukassa paikassa? Laskeutuuko luisti täysin alas? Onko kaasuvaijeri hyvin kaasarin korkin hahlossa? Onko säätövara pielessä? Tyhjäkäyntiruuvi ja tyhjäkäynnin seosruuvi kaasarissa, oletko kääntänyt putsarin vaihdon jälkeen?
Sen jälkeen, kun luistin liike on varmistettu, tyhjäkäynnin säätö: käännä seosruuvia niin, että kierrokset nousee korkeimmimmalle, sitten lasketaan tyhjäkäyntiruuvista kierrokset oikealle nopeudelle.
Tarkista vielä kerran imuvuodon mahdollisuus, mopo käyntiin, bräkleniä kaasarin ja imukaulan sekä imukaulan ja kannen liitoksiin. Jos kierrokset nousevat, tiivisteessä vika/vinoon kiristetty/vino laippa.
Tarkista kampiakselin stefa.