_Aku_ kirjoitti:Tullut taas mietittyä ja oon tullut siihen tulokseen, että kyllähän sen pitää smoto/enska olla, ettei tarvi ainakaan jäädä polun/montun reunalle odottaan, kun kaverit lähtee rällään. Ja kun se olis 2T niin huollot olis helpommin suoritettavissa itse. Eli hakusessa
olis kisapiikki tai katulaiska ja olen kääntymässä jälkimmäisen puoleen, koska huolloissa pääsee kuitenkin halvemmalla. Pitäs kuiteskin pysyä liikenteen perässä ja pitempääkin matkaa tulis tehtyä. Mitäs pyörää suosittelisitte.
Kyllähä sit husse sm tai aprilia sx.
 Kirjoittanut Naikhouu » 14.7.2013 23:09
Kirjoittanut Naikhouu » 14.7.2013 23:09
    			 
  Ja mitä "katulaiskoihin" tulee niin en enää kuuna päivänä ostaisi sellaista verrattuna kisapiikkiin, käyttökustannusten ero loppujen lopuksi aika mitätön.. Ainakin itsellä oli. SM vei samanverta mitä WR, SM:n vaihdoin öljyt 1500km välein, WR:ään 15h. (n.600km). Ja siihen nähden mitä käyttökustannuksissa eroa tulee niin on se wr ihan erilainen muutenkin.. Paitsi Yamaha dt:n ny vois ku se on nii mukaava kadulla
  Ja mitä "katulaiskoihin" tulee niin en enää kuuna päivänä ostaisi sellaista verrattuna kisapiikkiin, käyttökustannusten ero loppujen lopuksi aika mitätön.. Ainakin itsellä oli. SM vei samanverta mitä WR, SM:n vaihdoin öljyt 1500km välein, WR:ään 15h. (n.600km). Ja siihen nähden mitä käyttökustannuksissa eroa tulee niin on se wr ihan erilainen muutenkin.. Paitsi Yamaha dt:n ny vois ku se on nii mukaava kadulla  
		     
  