Mulla toi wr husse veti nätillä seka-ajolla semmosta 6-7l/100km ja enempi kun anto happee, niin kertaakaan en yli 8-9l/100km päässyt(tosin millään ei yhteen tankilliseen mahdu älyttömiä määriä luukutusta, jos yhtään normaalisti ajelee liikenteessä). Tuo wr husse oli kyllä mun kevareista kaikista luotettavin, varmaankin yksinkertaisen tekniikan takia. Sekin hyvä puoli tosiaan wr:ssä on katulaiskaan verrattuna, että ylimääräsiä sähköjä ei hirveemmin ole. Ja tietysti iskarit ym on huomattavasti parempaa tekoa, kuten kisapyörässä kuuluukin. Jos husse houkuttaa, niin ehdottomasti wr suoraan.
E: ja huolloista vielä sen verran, että ei se männänvaihto 100h välein katuajossa kovin hirveesti lompakossa tunnu, alakertakin kestää varmasti 300h katuajossa.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125