Ihasproblem kirjoitti:Pakko taas kysyä, mutta miten se tehon määrä taas vaikuttaa hupiajeluun? Eikö se ajo muka voi olla hauskaa? ...
Sori nyt vaan, mutta moneskohan kerta tämä on kun sinä kirjoitat taas tuosta samasta asiasta... Vähän niin kuin vertaisi vaikka uutta Audi A4:sta 2 litran dieselillä ja 3 litran turbobensalla. Aivan, molemmilla voi pitää hauskaa tai ajella mutkateitä ylinopeutta. Mutta onhan se nyt aivan eri asia vaikka kiihdytellä nollasta sataan tai ajella pillurallia torin ympäri 2-tahilla ja nelarilla tai toisinsanoen nauttia siitä tehon tuomasta tunteesta. Eiköhän tässä ole selvää, että 2-tahti on teho-ominaisuuksiltaan näissä kuutioissa yleisesti ottaen hauske
mpi, ja sillä leikkiminen on hauske
mpaa kuin nelarilla, niin kuin tehokkaammalla autolla ajelu on yleensä hauskempaa kuin vähemmän tehokkaalla. Lainauksessasi luultavasti tarkoitettiin, että jos on rahaa ja kaipausta teholle, niin kannattaa hankkia 2-tahti. Kyllä kaikki ymmärtävät pointin vaikka et joka kerta selittäisi mielipidettäsi uudelleen.
Ei tarvitse suuttua, ja kyllä, olen omistanut sekä 2-tahti- että 4-tahtikevarin