Jan-- kirjoitti:Anonyymin ykän mäntä vetelee kyllä viimesiä, se mahtaa harmittaa.
Ei se välttämättä kuluneesta männästä johdu. Todella usein öljynkulutuksen syynä on kulunut venttiilinvarren kumi, joka päästää öljyä palotilaan.
Jan-- kirjoitti:Anonyymin ykän mäntä vetelee kyllä viimesiä, se mahtaa harmittaa.
xtrem3 kirjoitti:Ei se välttämättä kuluneesta männästä johdu. Todella usein öljynkulutuksen syynä on kulunut venttiilinvarren kumi, joka päästää öljyä palotilaan.
 Ykkösillä alkaa kait 8 tai 9 pv
 Ykkösillä alkaa kait 8 tai 9 pv  
		     ei tossa koneessa mikään muu hajoile melkee kellää muulla paitsi mulla kun kansivuoti jne jne ei jaks selittää:D itse haukkunut tota konetta urakalla kun vituttanut
 ei tossa koneessa mikään muu hajoile melkee kellää muulla paitsi mulla kun kansivuoti jne jne ei jaks selittää:D itse haukkunut tota konetta urakalla kun vituttanut  

Prätkä jätkä kirjoitti:xtrem3 kirjoitti:Ei se välttämättä kuluneesta männästä johdu. Todella usein öljynkulutuksen syynä on kulunut venttiilinvarren kumi, joka päästää öljyä palotilaan.
Minarellin koneessa on paska vakio mäntä, se hajoaa juuri noilla oireilla et syö öljyä ja sit pamahtaa paskaksi ja se kone ei kestä yhtä hyvin ku muut, väittäsin jopa hyosungin konettakin paremmaksi vaikka "kiinakone" onkin (joojoo tiedän, että koreassa tehdään eikä mulla mitään niitä vastaan ole, siistin näkönen pyörä ja ihan luetettavakin).

kun ns. halvan työvoiman maa se kumminkin on, vaikka laatu onkin hyvää.
 kun ns. halvan työvoiman maa se kumminkin on, vaikka laatu onkin hyvää.
		    Prätkä jätkä kirjoitti:vaikka laatu onkin hyvää.
 Oiskai se jotenkin sinne tullut. Vähän reisinkiä tuntureilla
 Oiskai se jotenkin sinne tullut. Vähän reisinkiä tuntureilla