MiniMies kirjoitti:xtrem3 kirjoitti:Juu pirkossa oon. Onko se se mito jossa on oranssia teippiä vähän siellä täällä? Juu ja mulla tosiaan on se musta Hyosung Cometti
Ekkö sää kato ollenkaa proju topikkeja?
En mut nyt kävin kattomassa

MiniMies kirjoitti:xtrem3 kirjoitti:Juu pirkossa oon. Onko se se mito jossa on oranssia teippiä vähän siellä täällä? Juu ja mulla tosiaan on se musta Hyosung Cometti
Ekkö sää kato ollenkaa proju topikkeja?

No onneksi ajokelejä on vielä monta kuukautta.
  No onneksi ajokelejä on vielä monta kuukautta.

Tänää venailin pysäkillä ni joku jonnelauma veti siitä ohi just toho tyylii. Kulki jotai max 55 ja joku enskaderbi keltasil katteil ja tyhjäl ämyril äänist päätelle. Sit meni joku aeroxin romu vieres tk:n putkel, iha tajuton mekkala. Oma mopo meni sentäs 85 @gps iha vakiohkoilla äänillä.
 Tänää venailin pysäkillä ni joku jonnelauma veti siitä ohi just toho tyylii. Kulki jotai max 55 ja joku enskaderbi keltasil katteil ja tyhjäl ämyril äänist päätelle. Sit meni joku aeroxin romu vieres tk:n putkel, iha tajuton mekkala. Oma mopo meni sentäs 85 @gps iha vakiohkoilla äänillä. Keuhkotki paskana ni ei voi ees polkupyöräillä, perkelesaatanahelvetti.
 Keuhkotki paskana ni ei voi ees polkupyöräillä, perkelesaatanahelvetti.
		    Clutch kirjoitti:Ittee ärsyttää nuo stnan 2t-mopoilijat ku pitäny tyhjentää änkät...
Luuleeks ne tosissaan et ne kulkee kovempaa ja se on "siistemmä" kuulost ku mopo pitää helvetinmoist mekkalaa ja siltikään se ei kulje edes kahdeksaa kymppiä..
 . Itse ku poistin kurit ja rajottimet riejusta ni alko villat palamaan ku metsä afrikassa
 . Itse ku poistin kurit ja rajottimet riejusta ni alko villat palamaan ku metsä afrikassa  . Kuulosti aivan karseelta ihan tyhjäkäynnilläkin
 . Kuulosti aivan karseelta ihan tyhjäkäynnilläkin