taitaa olla mun ajelut sitte tässä tältä vuodelta..
 taitaa olla mun ajelut sitte tässä tältä vuodelta..# Edellistä viestiä ei lainata, -jkoljo
 taitaa olla mun ajelut sitte tässä tältä vuodelta..
 taitaa olla mun ajelut sitte tässä tältä vuodelta..Prätkä jätkä kirjoitti:Eieiei, loput ajotunnit (5kpl tai 10kpl ajokertoja, miten nyt tahtookaan sanoa) vaan tarvitsee ajaa autokoulussa, teorioita ei tarvitse käydä uudestaa eikä myöskään niitä jo ajettuja ajotunteja, kässäristä en ole varma mut saattaa mennä sekin uusiksi.

Ei siin sitte mitään, leovincee kahteli aika pitkään ja kysy että oonko ite tummentanu vilkut. Tosi mukava poliisi oli, kyseli että miten koulussa on menny ja lopuks toivotti hyvät ajot ja päivänjatkot.
 Ei siin sitte mitään, leovincee kahteli aika pitkään ja kysy että oonko ite tummentanu vilkut. Tosi mukava poliisi oli, kyseli että miten koulussa on menny ja lopuks toivotti hyvät ajot ja päivänjatkot.  niin että jos haen vaan uuden rekisteriotteen niin meneekö se sillä vai täytyykö tosiaan nuo naurettavat muutokset tehdä?
 niin että jos haen vaan uuden rekisteriotteen niin meneekö se sillä vai täytyykö tosiaan nuo naurettavat muutokset tehdä?