 
		     
		    MiniMies kirjoitti:Ei ne enään smotot sillon oleIhan vaan katukumit
 Jollakin foorumilaisella oli sellaiset EXC:ssä ja todellakin törkeän näköiset.
 Jollakin foorumilaisella oli sellaiset EXC:ssä ja todellakin törkeän näköiset.
		     Ihan hienot ne on mun mielestä.
  Ihan hienot ne on mun mielestä.   Räxässä mulla semmoset olikin kokoajan. Mielluummin ajettavuus kun ulkonäkö. Nappuloilla on nimittäin erittäin typerää ajaa asfalttiteillä jos lähtee katukumiin vertaamaan. Ei pääse mutkiinkaan kunnolla ajamaan. Ja ne sitten kuluukin hetkessä ja kuluneet nappulat ei muuten ainakaan ole hienot
  Räxässä mulla semmoset olikin kokoajan. Mielluummin ajettavuus kun ulkonäkö. Nappuloilla on nimittäin erittäin typerää ajaa asfalttiteillä jos lähtee katukumiin vertaamaan. Ei pääse mutkiinkaan kunnolla ajamaan. Ja ne sitten kuluukin hetkessä ja kuluneet nappulat ei muuten ainakaan ole hienot   
		     Kyllähän ne nappulat tuntuu tosi oudolta smotojen jälkeen, yhdellä piikkisellä DT:llä ja EXC:llä kun oon ajanu asfaltilla missä molemmissa oikein kunnon nappulat. Voihan asiaa ajatella niinkuin eräs viisas eläkeläismies mulle totesi mp-kaupan pihassa pyörää ostaessaan: "On tuo kyllä helvetin ruma, mutta ei sitä nää kun istuu kuljettajan paikalla"
 Kyllähän ne nappulat tuntuu tosi oudolta smotojen jälkeen, yhdellä piikkisellä DT:llä ja EXC:llä kun oon ajanu asfaltilla missä molemmissa oikein kunnon nappulat. Voihan asiaa ajatella niinkuin eräs viisas eläkeläismies mulle totesi mp-kaupan pihassa pyörää ostaessaan: "On tuo kyllä helvetin ruma, mutta ei sitä nää kun istuu kuljettajan paikalla"  Liikenteessä en oo kellään nähny smot.. siis katurenkaita enskavanteilla, enskavanteet on yleensä aika kapeat verrattuna smotoihin.
 Liikenteessä en oo kellään nähny smot.. siis katurenkaita enskavanteilla, enskavanteet on yleensä aika kapeat verrattuna smotoihin.
		     Kyllä tuolla aika jyrkkään kulmaan pystyy kanttaamaan. Hassultahan se tuntuu kun se nappulan yli menee. Ei se kyllä välttämättä kaikkein turvallisin ole.Mutta siis toi eturengas mahdollisti sen että se pitää täysiään tiessä siihen asti että takana nappulat jo taittuu alta. Ei se kuitenkaan alta lähde. Ihan tasanen oli ajella ja noi samat saatanan renkaat kesti mulla kaks vuotta/lähes 10tkm.
 Kyllä tuolla aika jyrkkään kulmaan pystyy kanttaamaan. Hassultahan se tuntuu kun se nappulan yli menee. Ei se kyllä välttämättä kaikkein turvallisin ole.Mutta siis toi eturengas mahdollisti sen että se pitää täysiään tiessä siihen asti että takana nappulat jo taittuu alta. Ei se kuitenkaan alta lähde. Ihan tasanen oli ajella ja noi samat saatanan renkaat kesti mulla kaks vuotta/lähes 10tkm.  Pitää nostaa hattua trelleborgin pojille kun ei se takanen ollu edes uusi kun tuon ostin. Eturengas tais olla mitas.
 Pitää nostaa hattua trelleborgin pojille kun ei se takanen ollu edes uusi kun tuon ostin. Eturengas tais olla mitas.
		     Kannattaa kattoa ettei missän ole isompia väljiä.
 Kannattaa kattoa ettei missän ole isompia väljiä.
		    
 Kulutuksia laskiessa äkkiä toi 10km heitto satasella muuttaa lukemia.
 Kulutuksia laskiessa äkkiä toi 10km heitto satasella muuttaa lukemia.
		    Kolmetoista kirjoitti:6tkm kohdalla yleensä venttiilit säädetään (ainakin Minarellissa mm, WR/SMS/LC/Marathon joissa on tuo kone). Öljyt siihen koneeseen vaihdetaan 3tkm välein.