Miiggael kirjoitti:nii eikös tää pappa huuda mulle (ihan tosissaan ilman mitään syytä) "painu vittuun täältä!!" kun ajoin sen ohi.
Siis mitä vittua? Ton papparaisen opetuksessa on varmaan helvetin kivaa olla

Miiggael kirjoitti:nii eikös tää pappa huuda mulle (ihan tosissaan ilman mitään syytä) "painu vittuun täältä!!" kun ajoin sen ohi.
MiniMies kirjoitti:Miiggael kirjoitti:nii eikös tää pappa huuda mulle (ihan tosissaan ilman mitään syytä) "painu vittuun täältä!!" kun ajoin sen ohi.
Siis mitä vittua? Ton papparaisen opetuksessa on varmaan helvetin kivaa ollaOnneks meikäläisen opettaja oli sentään hiton asiallinen tyyppi
Buffalo kirjoitti:Onko kellään vieläkään varmaa tietoa miten A-kortti menee niille jotka on saanu A1-kortin ennen ajokorttiuudistusta mutta ei oo vielä 18 silloin?
Prätkä jätkä kirjoitti:Kaverisi on idiootti anteeks vaan, mutta jos koulun pyörällä aikoo inssin ajaa joka tapauksessa, niin viisaampaa ajaa suoraan vain sillä.
Kerro tämmöset terveiset sille.
Raisto kirjoitti:Prätkä jätkä kirjoitti:Kaverisi on idiootti anteeks vaan, mutta jos koulun pyörällä aikoo inssin ajaa joka tapauksessa, niin viisaampaa ajaa suoraan vain sillä.
Kerro tämmöset terveiset sille.
Ja harkoillahan pitää omalla pyörällä ajaa inssi, nii pakko toinen sit ajaa, sen "automaatti" -merkinnän takia.
Buffalo kirjoitti:Onko kellään vieläkään varmaa tietoa miten A-kortti menee niille jotka on saanu A1-kortin ennen ajokorttiuudistusta mutta ei oo vielä 18 silloin?