Isompi suutin kiinni ja samantien takasin mopopuolen tekniikkaosioon kysymään, vuoden päästä uusiks

Peraa_ kirjoitti:mikä letku tuohon kuulus tulla tuohon imukaulan päällä olevaan juttuun? itsellä varmaa hävinny se letku/osa johon siihen tulee, kun en ainakaan löytänyt mitään mikä siihen sopis, joten väliaikasesti tukin sen. mitä se osa siinä muuten ees tekee mikä ikinä onkaan?
Peraa_ kirjoitti:se yamaha sitten leipoi pari päivää sitten. nyt kun pyörän sain vihdoin kotiini, niin huomasin öljyletkussa helvetinmoisen ilmakuplan ja siinä samalla hetkellä päätin seosvoiteluun siirtyä. mitenkäs tuon öljypumpun saa helpoiten pois käytöstä? vissiin laittamalla yksi letku kiertämään nipalta nipalle ja sinne sitten öljyä? ja kaasarin öljynippa tietenkin tukitaan
vltr- kirjoitti:Huomasin juuri että vanha omistaja oli laittanut jonkun on/off kytkimen ypvs:lle, ja minä olin jännitteensäädintä vaihtaessa hajottanut siitä abikon. Pistin nyt siihen uuden abikon ja ypvs toimii aivan paskasti; se rullaa edestaas oikein vähän kun kierrättää ja kone ei kierrä yli 9k ja pätkii 7k eteenpäin... Kertokaapa vähän mikä voisi olla vikana. Sähköissä joku?
e: niin ja muutenkin sähköt eivät toimi koko kulkupelissä kunnolla, kaasua annettaessa vilkut ja valot räpsivät lujempaa ja virrat päällä ei mitkään valot pala, kun vehje on käynnissä niin silloin kylläkin.
Mpi kirjoitti:vltr- kirjoitti:Huomasin juuri että vanha omistaja oli laittanut jonkun on/off kytkimen ypvs:lle, ja minä olin jännitteensäädintä vaihtaessa hajottanut siitä abikon. Pistin nyt siihen uuden abikon ja ypvs toimii aivan paskasti; se rullaa edestaas oikein vähän kun kierrättää ja kone ei kierrä yli 9k ja pätkii 7k eteenpäin... Kertokaapa vähän mikä voisi olla vikana. Sähköissä joku?
e: niin ja muutenkin sähköt eivät toimi koko kulkupelissä kunnolla, kaasua annettaessa vilkut ja valot räpsivät lujempaa ja virrat päällä ei mitkään valot pala, kun vehje on käynnissä niin silloin kylläkin.
Katoppa muuten onko sulake ehjänä? Itellä oli sama et virrat päällä ei palanut mitkään valot ja käynnissäkin erittäin huonosti.
Tohon ypvs:lle en keksi syytä.
Johani kirjoitti:Ei kuulukkaan palaa mitään muuta ku vapaaan ja öljyvalo jos ei ole käynnissä.