Kaveri hoiti kompurapuolen sovitukset sorvissa, itselle jäi vielä osien kokoonpano. Kompurapesän holkki on tehty kokonaan uusiksi, jonka laitoin paikalleen lukitteella ja kahdella uppokantaisella pultilla. Kompurasiiven taustalevyyn piti tehdä kuvanmukainen prikka, joka ohjaa virtausta siiveltä. Kuvaa en muistanut ottaa valmiista kokoonpanosta.

Lopuksi kilkkeet runkoon ja säätö voi alkaa:

http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... at42jr.jpg

Lopuksi kilkkeet runkoon ja säätö voi alkaa:

http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... at42jr.jpg
Seuraa meitä Facebookissa tai Instagramissa:
http://www.facebook.com/magnusracingteam
https://instagram.com/miugemrt
http://www.facebook.com/magnusracingteam
https://instagram.com/miugemrt
Nyt on osat nakeltu paikoilleen ja kohtalaisissa säädöissä, ahdoilla pelaa hyvin juuri ennen rajoitinta meinaa käydä rikkaalla ja välikaasulla käy myös hieman rikkaalla, yamaha YZ250F katteet tilaukseen ja pyörän yleisilmeestä koittaa saada hieman parempi sekä vetää johdot "vähän" paremmin. 0,7 Bar asettu ahdoiksi ja vetää huomattavan paljon paremmin vakioon nähden, kaasuttimesta piti ilmaventtiilit tukkia, kun työnti ahtoputket täyteen bensaa muutoin, tämän takia meinasi tukehtua jatkuvaan