Yamaha TZR viritys/tekniikka

julpero
Pyörä:
Kawasaki kx450 ilman mottia
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
17.11.2005 18:43

ViestiKirjoittanut julpero » 21.5.2008 21:18

kyllä sulla tuossa joku muu vika kyllä on että rahat tuhlaat rattasiin
Korjaamo Roivainen tmi Tehdään metallitöitä ! ym osia Mp
Jani//92
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
8.8.2006 6:56
Yammu

ViestiKirjoittanut Jani//92 » 21.5.2008 21:36

nii se PA säädin nii kasvaako huippunopeus ja tehot sen myötä kun sen saa laitettua paikalleen. vituttaa ajja ku 120 mennee alamäkkeen ja 100 voi ajjaa suoralla ku ei kehtaa huuattaakkaan koko aikaa... :(
partsu
Paikkakunta:
piikkiö
Liittynyt:
7.5.2005 20:35
Re: Yammu

ViestiKirjoittanut partsu » 21.5.2008 21:47

[quote="Jani//92"]nii se PA säädin nii kasvaako huippunopeus ja tehot sen myötä kun sen saa laitettua paikalleen. vituttaa ajja ku 120 mennee alamäkkeen ja 100 voi ajjaa suoralla ku ei kehtaa huuattaakkaan koko aikaa... :([/quote]

kyl jottai häikkää sulla on ettei vaan olis pikkasen väljä? itellä kulki meinaan kaks päälläkin mittariin 140 kohtuullisen helpostikkin kun oli pa-säädin käytössä.
N|ba
Pyörä:
Ikuisuus projekti
Paikkakunta:
Åbo
Liittynyt:
7.6.2007 14:11

ViestiKirjoittanut N|ba » 22.5.2008 0:27

nx-speed kirjoitti:Kyllä tuo 100 km/h kuulostaa vähältä, mutta ei se 160 km/h ainakaan kulkisi, nakukevarilla turha odottaa ajavansa paljonkaan kovempaa ku 140-150 km/h.


Laiskoja laitteita teillä, oma latos kaverin pyörän mittariin 180..
No chiks without bikes, just bikes and beer! that's life!
Juupe|
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
22.11.2006 18:17

ViestiKirjoittanut Juupe| » 22.5.2008 15:49

Olis kiva saada tietää jonkun toimivan tetsarin säädöt pipercrossin kans..?
Aholanpelto MCC
* Fighter projekti *
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 23.5.2008 0:44

Juupe| kirjoitti:Hmh. Mikäköhä tos mun tzr:ssä on?

Pyörään on laitettu jonkin merkkinen tehoputki uudella alkukäyrällä, myös pipercross on asennettu.

Suuttimina on 190 ja tyhjäkäyntisuuttimena 30.
Pyörä rötää jokaisen vaihteen lopussa, missä vika?
Mitä pitäisi suurentaa tai pienentää?


180 täysteho suutin ja 190 nuitten virien kans :D hyvämies IIISOMPAA. ite jouduin dt:seen vaihtaa suuttimen 250 --> 290 ku pistin piperin.

testaa ainaki 240, 250.

Ottakaa hyvät miehet huomioon että

pätkii = laihalla
Röpöttää = rikkaalla.

näin ainaki mulla. kaasaria on tullu sääjettyä usiamminki.
kuullostavat yllätys yllätys, yllättävä samanlaiselta :D
Trolex
Liittynyt:
16.8.2005 8:25

ViestiKirjoittanut Trolex » 23.5.2008 13:57

Männänrengas hajos tuosta, no ei siinä mitään pistin porautukseen ja uusi mäntä sisään ja hyvin on pelannut, mutta...

Mikähän mahtaisi pyörässä olla, kun ei tunnu ottavan kierroksia niin iloisesti kuin ennen? Suuremmilla vaihteilla ei jaksa kiertää 8k enempää, ja pienemmilläkin huomaa ettei meinaa oikeen kiertää kunnolla.

Edit: Niin pakoaukon säätimen koitin testata, että lukittin sen auki-asentoon mut ei ollu mitään eroa..
julpero
Pyörä:
Kawasaki kx450 ilman mottia
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
17.11.2005 18:43

ViestiKirjoittanut julpero » 23.5.2008 21:55

tzr 125cc on mikunin kaasari eli taitaa olla dt:teessä joku muu kaasari kun numero nuin paljon isompi , pitäs sen laihallakin seoksella kulkee en usko siis seoksessa mitään vikaa olevan , mitä meinaat uudella alkukäyrällä ? jos se on joku patentti putki jonka tekijä ei oo tienny putken muokkailusta mitään , niin voi olla että sillä putkella ei pääse ees tehoalueelle tms

paljonko kiekkoja ottaa ?, kun kiihdytät ykkös vaihteella 0km/h - ylöspäin>> taäys kaasulla niin missä kohdassa tuntuu tehopiikki ? vai tuntuuko ? , ootko varma että pa-säädin on auki asennossa ? , vaihappa tulppa uuteen itellä oli just samanlaista vikaa vaikka tulpassa hyvä kipinä ( muttei täydellinen) se on siitä tarkka
Korjaamo Roivainen tmi Tehdään metallitöitä ! ym osia Mp
Sambuz
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
23.3.2007 20:22

ViestiKirjoittanut Sambuz » 23.5.2008 22:55

Nyt sain koneen pöydälle ensi silmäykseltä näyttäis että ei saanut öljyä. Männästä oli lohjennut palanen ja oli hangannut pyttyyn hyvät naarmut. Miten iskoksi pytyn pystyy porauttaan, kun se on jo kerran porautettu?
Ajokausi aloitettu 9.4.2008.
____tebo____
Liittynyt:
10.5.2008 0:32

ViestiKirjoittanut ____tebo____ » 24.5.2008 2:32

elikkä tosta imukaulasta lähtee tommone letku ja menee semmosee mötikkään. elikkä mikähän tarkotus mahtaa olla. dtssäki oli semmone mutta pienempi eikä oo mitää havaintoo että mikä tarkotus. jonkusorti kuristus???
____tebo____
Liittynyt:
10.5.2008 0:32

ViestiKirjoittanut ____tebo____ » 24.5.2008 2:37

minkä kokosia rattaita te käytätte ku mulla o aiva liia pitkät välitykset
__GTi__
Liittynyt:
4.3.2007 22:07
tzr

ViestiKirjoittanut __GTi__ » 24.5.2008 4:09

saisko mistään tzr:än räjäytys kuvia???
jos löydätte laitatteko linkkiä...
Juupe|
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
22.11.2006 18:17

ViestiKirjoittanut Juupe| » 24.5.2008 8:27

____tebo____ kirjoitti:minkä kokosia rattaita te käytätte ku mulla o aiva liia pitkät välitykset


Ittellä on vakioratas takana, en muista piikkilukua mutta sitte eessä on -1 pienempi. Eli tällähetkellä 15h.

Huomaa kyllä ku ottaa piikin, ja kiihtyy ihan hyvin.
Aholanpelto MCC
* Fighter projekti *
____tebo____
Liittynyt:
10.5.2008 0:32

ViestiKirjoittanut ____tebo____ » 24.5.2008 22:54

elikkä tosta imukaulasta lähtee tommone letku ja menee semmosee mötikkään. elikkä mikähän tarkotus mahtaa olla. dtssäki oli semmone mutta pienempi eikä oo mitää havaintoo että mikä tarkotus. jonkusorti kuristus???
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 25.5.2008 3:52

____tebo____ kirjoitti:elikkä tosta imukaulasta lähtee tommone letku ja menee semmosee mötikkään. elikkä mikähän tarkotus mahtaa olla. dtssäki oli semmone mutta pienempi eikä oo mitää havaintoo että mikä tarkotus. jonkusorti kuristus???


ei oo kuristus. se on resonanssisäiliö joka varastoi polttoainetta sillon kun sitä ei imetä moottoriin. tuo alavääntöä täten.