Yamaha TZR viritys/tekniikka

Jani//92
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
8.8.2006 6:56
pa säädin

ViestiKirjoittanut Jani//92 » 29.5.2008 10:46

nii pyörähtääkö se moottori eka ku laittaa virrat päälle? ku mulla kuulu vaan naspahdus sieltä ypvs moottorista? ainakin muissa kevareissa se pyörähtää eka ku laittaa virrat päälle... eli onko se normaalia vai onko moottori paskana?
Maxander
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
7.8.2006 21:28

ViestiKirjoittanut Maxander » 29.5.2008 13:09

Minkähä kokoset rattaat tuossa tarzanissa on vakiona?
Mulla tossa edessä on 16 ja takana 45 eikä meinaa jaksaa 6vaihteella vetää. Ajatuksena oli koittaa muutama numero pienempää eturatasta.
Sopiiko nuo uudemma malli rattaat vanhempaa mallii?
N1tr0
Paikkakunta:
Hämeenkyrö
Liittynyt:
3.6.2007 4:00

ViestiKirjoittanut N1tr0 » 29.5.2008 14:57

Vanhempiin Teeseitsareihin myydään eturattaita luvuilla 14-16, takarattaita on vain yhdenlaisia.
Dunlop
Pyörä:
Käyttis depa
Paikkakunta:
Vieremä city
Liittynyt:
15.8.2005 21:55

ViestiKirjoittanut Dunlop » 29.5.2008 15:20

16p on vakio.
Juupe|
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
22.11.2006 18:17

ViestiKirjoittanut Juupe| » 29.5.2008 21:38

N1tr0 kirjoitti:Vanhempiin Teeseitsareihin myydään eturattaita luvuilla 14-16, takarattaita on vain yhdenlaisia.


Ei muuten pidä paikkaansa, tetsariin (ainakin -90) saa 11h eteenpäin eturattaita..
Esim. täältä.
Aholanpelto MCC
* Fighter projekti *
Heikki`
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
20.6.2006 17:39

ViestiKirjoittanut Heikki` » 30.5.2008 9:19

Moro, tämmöstä piti alkaa kyselemään että onko se alkukäyrässä oleva "holkki" se joka tulee vähän uloskin putken päästä?
Ei sielä muutakaan ole mutta aattelin vielä varmistella.

Sitten tämä ypvs miten sen saisi parhaiten säätöihin?
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 31.5.2008 18:30

Youtubessa on hyvät ohjeet ypvs:ään
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
jaqee
Liittynyt:
26.7.2006 21:04

ViestiKirjoittanut jaqee » 2.6.2008 22:06

onko kellään ollu ongelmia gianellin putken kanssa? perkele ku tunnin sen kanssa tappelin enkä saa paikallee, ei saa tiiviisti sitä kiinni sylinteriin ja ei mene kiinnnikkeeseen ei sitten millää. tarzani on vuodelta 92, pitäs sopia 89-01 125. vastaavia ongelmia ollu?
satan
Paikkakunta:
vaasa
Liittynyt:
24.11.2005 20:55

ViestiKirjoittanut satan » 3.6.2008 9:47

mitkä olis hyvän kokoiset suuttimet 34mm dellorttoon?
jos joku olis todennu jokku toimivat suuttimet niin ei tarvis alkaa arpomaan
alkoholi on kaikkeen syy ja vastaus
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 3.6.2008 14:23

satan kirjoitti:mitkä olis hyvän kokoiset suuttimet 34mm dellorttoon?
jos joku olis todennu jokku toimivat suuttimet niin ei tarvis alkaa arpomaan


onko sulla kuuskantti suutin siinä 34mm, mikä ilmanputsari, muita virejä ?
[-Make-]
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
25.9.2005 12:11

ViestiKirjoittanut [-Make-] » 3.6.2008 16:56

kertokaas joku viisas et miten saan kytkinkopan takas kii ku olen sen kans 5 tuntii tapellu mut ei mee kiinni..aina sinne jää joku. 5-10mm rako ja sit ku kiristän sen ni ei toimi käynnistyspoljin enää.
http://www.youtube.com/watch?v=bXhfyFWzE24
Wesbu
Paikkakunta:
turku
Liittynyt:
9.8.2007 17:15
epä varmuus

ViestiKirjoittanut Wesbu » 3.6.2008 17:19

hmm tietäiskö joku et meneekö vuoden 92 tezzuun RD sylinteri ps:kiiru.
Wesbu
Paikkakunta:
turku
Liittynyt:
9.8.2007 17:15

ViestiKirjoittanut Wesbu » 3.6.2008 17:20

[-Make-] kirjoitti:kertokaas joku viisas et miten saan kytkinkopan takas kii ku olen sen kans 5 tuntii tapellu mut ei mee kiinni..aina sinne jää joku. 5-10mm rako ja sit ku kiristän sen ni ei toimi käynnistyspoljin enää.


sulla on se käynnistys akseli koottu päi vittuu sinne kohkoon ota irti ja kasaa järjellä pitäis toimia :)
julpero
Pyörä:
Kawasaki kx450 ilman mottia
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
17.11.2005 18:43
Re: epä varmuus

ViestiKirjoittanut julpero » 3.6.2008 17:33

Wesbu kirjoitti:hmm tietäiskö joku et meneekö vuoden 92 tezzuun RD sylinteri ps:kiiru.


ei taija oikeen toimia kun teetsarissa se imppaa ilmat ja pensat lohkon kautta ja rd taitaa olla casereed eli pytyssä kii "imupuoli"
Korjaamo Roivainen tmi Tehdään metallitöitä ! ym osia Mp
salde
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
17.4.2008 15:25
virta ongelmia

ViestiKirjoittanut salde » 3.6.2008 20:25

1.virrat lähtee päälle vasta kun pyörä on käynnissä
eikö virtojen pitäis lähtä päälle kun kääntää avaimest virrat päälle?
2.ajo ja mittarin valot välkkyy kun laittaa vilkun päällä ja kirkastuu kun painaa jarrua tai kierrokset nousee?
3.öljyvalo palaa kun pyörä on vapaalla vaikka säiliö on täynnä

itte aattelin et vika vois johtuu jännitteen säätimest jos semmost tos ees on tai on jotaa lataus ongelmaa... akku kumminkin uusi

pyörä on tzr 125 vm.94