 Ja eiköhän toi munaperse oo, kun phbh on kaasarina?
 Ja eiköhän toi munaperse oo, kun phbh on kaasarina?  
		    Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
 Kirjoittanut Rajis- » 5.3.2012 20:19
Kirjoittanut Rajis- » 5.3.2012 20:19
    			 Mää suosittelen ottaan sen solenoidin siitä "kehikosta" irti ja vetää sen tapin kokonaan ulos sieltä ja vähän putsailla sitä hellästi jos siel ois vaikka jotai likaa paljo ja sit koittaa uusiks. Kannattaa kattoo myös ettei sen solenoidin johdot oo mistään kohtaa rikki ja varmistaa, että ne johdot ottaa hyvän kontaktin siin liittimessä. Voihan sekin si olla, et sulla sattuu vaan oleen se yksinkertasesti hajalla.
  Mää suosittelen ottaan sen solenoidin siitä "kehikosta" irti ja vetää sen tapin kokonaan ulos sieltä ja vähän putsailla sitä hellästi jos siel ois vaikka jotai likaa paljo ja sit koittaa uusiks. Kannattaa kattoo myös ettei sen solenoidin johdot oo mistään kohtaa rikki ja varmistaa, että ne johdot ottaa hyvän kontaktin siin liittimessä. Voihan sekin si olla, et sulla sattuu vaan oleen se yksinkertasesti hajalla.
		     ) suosittelen ostamaan 34mm vhsb, helpompi säätää, jos rahaa riittää siis. Mitenkäs pelittää yläkierroksilla, yli 8000rpm, isolla suuttimella? Mulla röpötti aivan saatanasti ku kurilaippa oli yläällä.
 ) suosittelen ostamaan 34mm vhsb, helpompi säätää, jos rahaa riittää siis. Mitenkäs pelittää yläkierroksilla, yli 8000rpm, isolla suuttimella? Mulla röpötti aivan saatanasti ku kurilaippa oli yläällä.
		     Mutta tuo tt-setti on välttämätön... Näillä bensan hinnoilla tulee halvemmaksi ajaa säädetyllä pyörällä kuin röpöttävällä
  Mutta tuo tt-setti on välttämätön... Näillä bensan hinnoilla tulee halvemmaksi ajaa säädetyllä pyörällä kuin röpöttävällä  