mistä noita wr:än imukaulaa- ja torvee sais tilattuu ku ei meinaa mistää löytyy?
yv:tä voi tetenki pistää jos ois käytettynä myynnis
 Ja ehdottomasti wössner, SMc:n ns.alkuperäinen mäntä on jotain ihme kiinanpaskaa missä ei lue edes merkkiä (1 renkainenkin vielä).
 Ja ehdottomasti wössner, SMc:n ns.alkuperäinen mäntä on jotain ihme kiinanpaskaa missä ei lue edes merkkiä (1 renkainenkin vielä).
		     
		    MopedT kirjoitti:Oisko jollai hajua et miks mittari, valot eikä vilkut toimi ku laittaa virat päälle mutta käyntiin lähtee :/ vastauksia pian kiitos
nuutti969696 kirjoitti:MopedT kirjoitti:Oisko jollai hajua et miks mittari, valot eikä vilkut toimi ku laittaa virat päälle mutta käyntiin lähtee :/ vastauksia pian kiitos
oisko sulake palanu, ainaki itellä teki noin
 , ja oli näköjää kilventelineen rauta raapassu johtoa auki ni oli menny oikosulkuun
 , ja oli näköjää kilventelineen rauta raapassu johtoa auki ni oli menny oikosulkuun  Kiitos!
 Kiitos!
		     Jos jenkeistä meinaa tilata nii ei tekis mieli tilata väärää putkea..
 Jos jenkeistä meinaa tilata nii ei tekis mieli tilata väärää putkea..   Vai löytyykö euroopasta FMF:ää? Mitä pitää täystehoseks laitossa huomioida? Pyörä tällä hetkellä tekniikaltaan täysin vakio. Ajattelin joko ottaa tuorevoitelun kokonaan pois, säätää öljypumppua tai laittaa öljyä tankkiin tuorevoitelun tueksi. Tartteeko irrottaa/ottaa pois käytöstä mitään turhaksi jääviä osia? Saattaa olla vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta kysyvähän ei tieltä eksy!
 Vai löytyykö euroopasta FMF:ää? Mitä pitää täystehoseks laitossa huomioida? Pyörä tällä hetkellä tekniikaltaan täysin vakio. Ajattelin joko ottaa tuorevoitelun kokonaan pois, säätää öljypumppua tai laittaa öljyä tankkiin tuorevoitelun tueksi. Tartteeko irrottaa/ottaa pois käytöstä mitään turhaksi jääviä osia? Saattaa olla vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta kysyvähän ei tieltä eksy!  
  
		    Tino_M kirjoitti:SMc:lle soittoa niin laittavat oikean männänJa ehdottomasti wössner, SMc:n ns.alkuperäinen mäntä on jotain ihme kiinanpaskaa missä ei lue edes merkkiä (1 renkainenkin vielä).
 
		    Väisänee_ kirjoitti:Juu elikkäs HVA SMS 125 vm. 2012 olis tarkotus laittaa täysitehoiseksi. Mielessä käyny FMF, Scalvini ja HGS-putket ja pelkkä 28-kaasarin tt-setti tällei aluksi. Mikä malli FMF:n putkista menee hupsuttimeen?Jos jenkeistä meinaa tilata nii ei tekis mieli tilata väärää putkea..
Vai löytyykö euroopasta FMF:ää? Mitä pitää täystehoseks laitossa huomioida? Pyörä tällä hetkellä tekniikaltaan täysin vakio. Ajattelin joko ottaa tuorevoitelun kokonaan pois, säätää öljypumppua tai laittaa öljyä tankkiin tuorevoitelun tueksi. Tartteeko irrottaa/ottaa pois käytöstä mitään turhaksi jääviä osia? Saattaa olla vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta kysyvähän ei tieltä eksy!

Kiitos jo etukäteen!