AfterEffect` kirjoitti:Tuota, dt:n vakiokassust (mikuni 28mm litteeluistinen)
Avasin tuossa parivk sit luistin, nostan sieltä ja sieltä paljastuu musta rubiikinkuutio
neula ei liiku/lähde pois ja pitäis jostain kohtaa saada varmaan vaijeri löysälle ja lukitelevy pois?
Mikunis aivan erilainen luisti kuin veljen mx (lorto, jossa neula oli 5min homma säätää...)
Mistä kohtaa kannattaa luistin vaijeri ottaa irti/löysentää ja sittenkö työnnän neulaa että lukitelevy nousee vai miten? :S
En oo löytäny koko pyöräst vaikeempaa hommaa :F
Siellä jousen alla, luistin "sisällä" on sellanen muistaakseni vihertävä muoviosa, se pitää saada sieltä pois, jolloin myös vaijerin saa pois. Eli jousi kasaan ja se muoviosa pois, jolloin vaijerinpään saa irti . Sit se neulan lukituslevy on ruuvilla kiinni siellä luistissa.
 Kirjoittanut _PeeTee_ » 16.6.2010 11:42
Kirjoittanut _PeeTee_ » 16.6.2010 11:42
    			 Onko ideoita millä minä tuon vedän tuolta pois, ilman uutta kaasaria tai vastakierreporaa. Kaasari ei toiminut kunnolla edelliselläkään omistajalla! Sama homma, että alakiekoilla ei pääse liikenteeseen. Mitä tuossa kaasarissa on vikana kun a1 ei pääse liikenteeseen edes täystehoisen suuttimilla?
  Onko ideoita millä minä tuon vedän tuolta pois, ilman uutta kaasaria tai vastakierreporaa. Kaasari ei toiminut kunnolla edelliselläkään omistajalla! Sama homma, että alakiekoilla ei pääse liikenteeseen. Mitä tuossa kaasarissa on vikana kun a1 ei pääse liikenteeseen edes täystehoisen suuttimilla?
		     , vaan seoksen pitää olla sopiva voi olla et se tukehtuu tol isommal suuttimel.
, vaan seoksen pitää olla sopiva voi olla et se tukehtuu tol isommal suuttimel.
		     Mitenkä se yhtä äkkiä tarviis isompaakin, rupes nimittäin etellisellä omistajalla vakiokaasarilla tätä tekemään. Kannattaako ajella ennen kun saan isompia suuttimia?
  Mitenkä se yhtä äkkiä tarviis isompaakin, rupes nimittäin etellisellä omistajalla vakiokaasarilla tätä tekemään. Kannattaako ajella ennen kun saan isompia suuttimia?
		     (MIKUNI 35mm TMX) ei vaan ole koskaan tarvinu koskea tk-suuttimeen niin ei tiedä. jos joku bongais vaikka kuvan niin olisin kiitollinen
  (MIKUNI 35mm TMX) ei vaan ole koskaan tarvinu koskea tk-suuttimeen niin ei tiedä. jos joku bongais vaikka kuvan niin olisin kiitollinen  
		     ), mutta tällä kertaa kaasarissa on varmaan vikaa en sitten tiedä missä, mutta selitetään: eli pyörä pitää nytten aina käynisttää ryyppy päällä myös lämpimänä kun eilen tulin ajamasta niin sammu ja ryyppy päällä piti käynistää uudeleen ja sen jälkeen kun on saanu käyntiin niin ei pysty antaman yhtään kaasua että ei sammuis pyörä, niin mistä kannattais käydä ettimään vikaa?
 ), mutta tällä kertaa kaasarissa on varmaan vikaa en sitten tiedä missä, mutta selitetään: eli pyörä pitää nytten aina käynisttää ryyppy päällä myös lämpimänä kun eilen tulin ajamasta niin sammu ja ryyppy päällä piti käynistää uudeleen ja sen jälkeen kun on saanu käyntiin niin ei pysty antaman yhtään kaasua että ei sammuis pyörä, niin mistä kannattais käydä ettimään vikaa? 