
Zuikkamies kirjoitti:Kun sitä männän kokoa ei valita ajettujen kilometrien perusteella vaan sylinteriputken sisähalkasijan perusteella. Se kuuluu mitata ja sen jälkeen tilata se sopiva mäntä ja mahdollisesti hoonauttaa samalla tasapaksuksi se sylinteriputki. Ja varsinkin kun on pinnoittamaton sylinteri eikä ole hoonattu 15000km jälkeen niin ei varmasti ole sylinteriputki tasapaksu.
Vai mittasitkos ja/tai hoonasitko männänvaihdon yhteydessä?
The-Trooper kirjoitti:Zuikkamies kirjoitti:Kun sitä männän kokoa ei valita ajettujen kilometrien perusteella vaan sylinteriputken sisähalkasijan perusteella. Se kuuluu mitata ja sen jälkeen tilata se sopiva mäntä ja mahdollisesti hoonauttaa samalla tasapaksuksi se sylinteriputki. Ja varsinkin kun on pinnoittamaton sylinteri eikä ole hoonattu 15000km jälkeen niin ei varmasti ole sylinteriputki tasapaksu.
Vai mittasitkos ja/tai hoonasitko männänvaihdon yhteydessä?
Muistelinko oikein, vai oliko tuo nsr:n sylinteri pinnoitettu? Vai höpisikö joku omiaan.![]()
Muuten komppaan edellistä kirjoitusta.
Clutch kirjoitti:Joo siis kaverin nassea korjaillut..
Ei sitä mittään mittailtu, vaan kaveri sokeasti luotti yhden tunnetun huoltopaikan ohjeisiin ja osti riisto hinnoilla oem osia kaikki. No mää si vaa vaihoin männän koska oli selkeästi jo väljä. Sen vaihdon jälkeen laiskistu entuudestaan... Huiput 120 ei piiruakaan enempää. Hiilikuituläpätkin on ja kaasutin ihanne säädöissä + putken poltin kosaanilla pitkän ja lussun sisäänajon jälkeen. Eli tuolla uudellakin männällä ajettu sen 1.5-2tkm ja meno ei ainakaan ole parantunut kilometrien kerttyessä.
Syyn voisin vierittää sen huollon niskoille jos tosiaan vääränkoon männän antoivat..
Mites se sylinteri kannattais mittailla kotikonstein?