Murska kirjoitti:YZFrider kirjoitti:Eli on sen ~600€ arvoinen? Ja jos on jo kokoputkisto, niin kannattaako hommata vielä parempi ilmansuodatin?
Kaikki on suhteellista, 600€ saa paljon kaikkea kivaa tai pikkasen tehoa moottoriin
Ei siitä haittaa ole jos siihen vahtaa vaahtomuovisuodattimen. Hengittää sekä suodattaa paremmin ja on halpa ylläpitää, pesu/öljyäminen 1000-2000km välein.
 lopetti pyörimisen vähän kerrallaa et toimi vähä aikaa sitte ku piti nappia joku 10-20 sec ja kuulu semmone ku joku siel "kuplis" nyt ei toimi enää yhtää eikä ääntele mitään
 lopetti pyörimisen vähän kerrallaa et toimi vähä aikaa sitte ku piti nappia joku 10-20 sec ja kuulu semmone ku joku siel "kuplis" nyt ei toimi enää yhtää eikä ääntele mitään  ja akussa oli viimeks ku mittasin 12.8v et en luulis et siit on kii ja edellinen omistaja sano just vaihtaneensa sen
  ja akussa oli viimeks ku mittasin 12.8v et en luulis et siit on kii ja edellinen omistaja sano just vaihtaneensa sen  ja sitte toi rieju sylkee kans öljyy jostain ku keulii, normiajossa ei sylje nii voisko olla siit kytkintapin stefast tai sitte jostai huohotinletkust mist sitä tulee ku tulee magneetonpuolelta vaan
 ja sitte toi rieju sylkee kans öljyy jostain ku keulii, normiajossa ei sylje nii voisko olla siit kytkintapin stefast tai sitte jostai huohotinletkust mist sitä tulee ku tulee magneetonpuolelta vaan  

Haracz kirjoitti:Kertokaas nyt mullekki mistä ootte kiertokankia tilannu?
Ja jos jollakin ois myydä kantta tai pyttysarjaa nii ois aika jees.
On vissii aika hurja tulos jos oon saanu riejun kulkee +130km/h 180cc pytyllä ja virinokalla?

Niin ja mistä tuohon riejuun saa suuttimia kun ei meinaa mistään löytyä.
  Niin ja mistä tuohon riejuun saa suuttimia kun ei meinaa mistään löytyä.

Vinkkinä jos muutkiin tekee samaa remppaa niin elkee hätiköikö ja katelkee räjäytyskuvia että kaikki on oikein
 Vinkkinä jos muutkiin tekee samaa remppaa niin elkee hätiköikö ja katelkee räjäytyskuvia että kaikki on oikein  Muuten meni kaikki kerralla mulla oikein paitsi kytkinlevyt meni vähän väärin niin kytkin ei toiminu, mutta nyt on sekiin korjattu
 Muuten meni kaikki kerralla mulla oikein paitsi kytkinlevyt meni vähän väärin niin kytkin ei toiminu, mutta nyt on sekiin korjattu