
E: aikamoine mötkö toi kaasari. Ei ees sovi mihinkään tonne. No pitää kehitellä jotain mukavaa =)
 Ekat ahdot otettu irti. Ei loppunu bensan tulo ku ahdot nous. Jos huomenna laittelis mittarin kiinni ni tietäis paljonko uskaltaa antaa jenkaa
 Ekat ahdot otettu irti. Ei loppunu bensan tulo ku ahdot nous. Jos huomenna laittelis mittarin kiinni ni tietäis paljonko uskaltaa antaa jenkaa  Tosin ahdot voi olla jotain 0.1barin luokkaa. Mutta ahtoja neki on. Paljon on paranneltavaa ja duunailtavaa. Mutta käynnissä ollut ja ahtamaan saatu! Aina kotiinpäin!
 Tosin ahdot voi olla jotain 0.1barin luokkaa. Mutta ahtoja neki on. Paljon on paranneltavaa ja duunailtavaa. Mutta käynnissä ollut ja ahtamaan saatu! Aina kotiinpäin!
		    Ublert kirjoitti:...Ei loppunu bensan tulo ku ahdot nous...Tosin ahdot voi olla jotain 0.1barin luokkaa...
 .
. Tosin laukeski se saman tien
 Tosin laukeski se saman tien  taino parituntia sil ehittii vinguttaa, ei paperitiivisteet kestä, pitää tehä kuparista. Muutama tunti sen nippuu saamiseksi meni. Huomtakaa hieno ahtoputki, mallia Fooordin syylärin vesiputki. ahtaa 0,5. jannu on mopoiässä ja tulee itseasiassa tuon kanssa (hankki tänää 140cc koneen) helsinkiin helmikuussa johonki kilpailuun esittelemään sitä (jos se saa sen kasaan ennen sitä). Voipi olla että vaihtuu viel läpivedoksi ku tuo kaasari tahtoo jumittaa ahdot päällä ja vaikka onki modattu kaasari niin ei se oo ku 95% toimiva. Ainaki kokeillaan mitä tapahtuu 140cc + 250cc kaasarilla ja suuttimilla läpivetona. harmi ku ei ollu videoo, vinkeet pirinät. Jo tässä vaihees voin sanoa että läpiveto kaasarilla ei ollu lähellekää näin paljo ongelmia. Itseasiassa ei ollu ongelmia ollenkaan. Se oli vaan bolton ja menoks. Tää tiristää bensaa sielt täält, jumii kaasaria, kierrokset heittelehtii, kone sakkaa yhtäkkiä, saa liikaa bensaa, saa liian vähän bensaa yms yms.
 taino parituntia sil ehittii vinguttaa, ei paperitiivisteet kestä, pitää tehä kuparista. Muutama tunti sen nippuu saamiseksi meni. Huomtakaa hieno ahtoputki, mallia Fooordin syylärin vesiputki. ahtaa 0,5. jannu on mopoiässä ja tulee itseasiassa tuon kanssa (hankki tänää 140cc koneen) helsinkiin helmikuussa johonki kilpailuun esittelemään sitä (jos se saa sen kasaan ennen sitä). Voipi olla että vaihtuu viel läpivedoksi ku tuo kaasari tahtoo jumittaa ahdot päällä ja vaikka onki modattu kaasari niin ei se oo ku 95% toimiva. Ainaki kokeillaan mitä tapahtuu 140cc + 250cc kaasarilla ja suuttimilla läpivetona. harmi ku ei ollu videoo, vinkeet pirinät. Jo tässä vaihees voin sanoa että läpiveto kaasarilla ei ollu lähellekää näin paljo ongelmia. Itseasiassa ei ollu ongelmia ollenkaan. Se oli vaan bolton ja menoks. Tää tiristää bensaa sielt täält, jumii kaasaria, kierrokset heittelehtii, kone sakkaa yhtäkkiä, saa liikaa bensaa, saa liian vähän bensaa yms yms.