Ja Kawasaki Kx Äänenvaimennin!
 
pbt kirjoitti:Mitä ohjelmaa kannattaa käyttää putken suunnittelussa?
pbt kirjoitti:Mitä ohjelmaa kannattaa käyttää putken suunnittelussa?
jt-87 kirjoitti:pbt kirjoitti:Mitä ohjelmaa kannattaa käyttää putken suunnittelussa?
Tuosta allekirjoituksesta lataat blairin ja alat säätämään...
Pakoaukon ajoitus ei voi olla 70 eikä 290 astetta... Pitäisi olla suunnilleen jossain välillä 150-210 astetta, todennäköisimmin 170-190 jos mopon pata on kyseessä.pbt kirjoitti:mitenkäs tuo pako aukon asteet kun mittasin niin tuli 70 astetta mutta putkesta tulee aivan liian lyhyt silloin eli onko se sitten 290 astetta jos koko ympyrä on 360?
 kyseessä siis tunturin viilaamaton vakio pytty ja viilaamaton mäntä.
 kyseessä siis tunturin viilaamaton vakio pytty ja viilaamaton mäntä.
		    pbt kirjoitti:niin joo unohin sanoo mihin tulee.kyseessä siis tunturin viilaamaton vakio pytty ja viilaamaton mäntä.
 Eli sovittelin Derbi drd prohon tarkoitetun alakauttaisen Leo vincen omaan minarellin omaavaan mopooni tuossa aikanikuluksi. Se ei sitte sopinut paikoilleen ilman että alkukäyrään tuli noin 4-5 cm lisää putkea, muuten onnistui hyvin. Vaikuttaakos tuo sitten tehoihin millä tavalla/mitenkään? Anteeksi huonosta ulkoasusta vähän tälleen tokkurassa kirjottelen
  Eli sovittelin Derbi drd prohon tarkoitetun alakauttaisen Leo vincen omaan minarellin omaavaan mopooni tuossa aikanikuluksi. Se ei sitte sopinut paikoilleen ilman että alkukäyrään tuli noin 4-5 cm lisää putkea, muuten onnistui hyvin. Vaikuttaakos tuo sitten tehoihin millä tavalla/mitenkään? Anteeksi huonosta ulkoasusta vähän tälleen tokkurassa kirjottelen   