 esim huuhtelut on isommat tuolla pytyn "sivussa"
 esim huuhtelut on isommat tuolla pytyn "sivussa"   
 Nyt saattaa tulla off-topiccia, mutta miten tuo vaikuttaa käytännössä kun tuossa ei ole kuin yksi männänrengas ?
 
		     esim huuhtelut on isommat tuolla pytyn "sivussa"
 esim huuhtelut on isommat tuolla pytyn "sivussa"   
  
		     
		     ja aattelin että joo.. Tää pytty oli tässä. Mutta ei. mopohan hyrähti oikein mukavasti sillä käyntiin! Vääntöä oli ilmestynyy massiivisesti keskikierroksile
  ja aattelin että joo.. Tää pytty oli tässä. Mutta ei. mopohan hyrähti oikein mukavasti sillä käyntiin! Vääntöä oli ilmestynyy massiivisesti keskikierroksile  . Eli oliko pelkkää munkkia ettei mrenkaat katkenneet 12 kilometrin testilenkin jälkeen vai onnistuinko todellakin viilaamaan niin hyvin?
 . Eli oliko pelkkää munkkia ettei mrenkaat katkenneet 12 kilometrin testilenkin jälkeen vai onnistuinko todellakin viilaamaan niin hyvin?  
		     noh.. Se hajoaa sittekku hajoaa.. Pakoon tein kyllä reilut pyöristykset ja aukko on niin soikea kun olla ja voi. Reunoilta matala.
  noh.. Se hajoaa sittekku hajoaa.. Pakoon tein kyllä reilut pyöristykset ja aukko on niin soikea kun olla ja voi. Reunoilta matala.   
		    Juunish kirjoitti:Tuo yksi männänrengas vähentää ainakin kitkaa, mutta antaa myös tehoa lisää, toki kestävyyden kustannuksella. Mutta kyllä tuollakin männällä ajelee helposti 6-8tkm kun on sen verran lasika 70cc kuitenkin
 
		     
		    heka96 kirjoitti:mikä on taika tuossa imuhelman lyhennyksessä?
ja kannattaako lyhentää täysläppikseen johon tulee viilatut imuaukot?
80cc pv siis
ja imuaukkojen kairauksesta onko siihen mitä laskukaavaa paitsi tietopankista löytyvä että maksimileveys 2-4mm männänhelmoistä
vai päteekö siihenki, että: pytyn halkasia * 60% =
ja eikös se toinen imu oo vähä kapeempi että otetaanko toiseen lisää jonkun verran vai?
 
 ja eikös se toinen imu oo vähä kapeempi että otetaanko toiseen lisää jonkun verran vai?

 pitääpä varmiistaa mitttailemalla kohtapuoliin
 pitääpä varmiistaa mitttailemalla kohtapuoliin
 
		    