M-65
  		
	    
			- Pyörä:
- Kick Ten Minutes
- Paikkakunta:
- Kokemäki
- Liittynyt:
- 4.4.2009 21:08
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Ottaa tarran pois sitten 
 http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... lot-82684/
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... lot-82684/Tosa olis ne peilit, mutta asennetaan tankoon  
 
 Mp-pitstopilla ei ainakaan ollut gpr peilejä....
		    
 
	 
  
	  
    	
    		Topsa-
  		
	    
			- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Meikko kirjoitti:160€ oikee ja 110€ vasen noi GPR:n peilit...taitaa jäädä kauppaan 

 Mut oisko jotain paikkaa mistä sais jotain "tarvikepeilejä"? 24MX:n 110€ vilkkupeilit ei kans hirveemmin innosta 

E:Niin ja jos ton etulokaris olevan heijastimen ottaa pois, niin tohon keltasen tarran keskelle jää hieno punanen läikkä
 
Satasen pari:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... t_(E-291-D).html
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... t_(E-291-I).html
Tai sitten vilkuttomat 30€ pari:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Right.htmlhttp://www.easyparts.nl/showarticles_in ... _Left.html
		     
		    
					Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
				
	   
	 
  
	  
    	
    		-MJU-
  		
	    
			- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
 
	  
			
		    
		    
		    
		      mitenkäs tollasta monkesin svingiä ois helpoin pidentää ? meinaan vaan että nyt hiihtoloman jälkeen pistän ton ruoskan vähän komeemmaks niin tollain pidennetty svingi ois ihan nätti  
 
  E: ja jos jollain muuten on myyä ehjii tommossii etukatteita kun tossa mun derbissä niin saa tarjota !
		    
 
	 
  
	  
    	
    		M-65
  		
	    
			- Pyörä:
- Kick Ten Minutes
- Paikkakunta:
- Kokemäki
- Liittynyt:
- 4.4.2009 21:08
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Etit samanpaksusta putkee ko se sun swingis, poikkaset vinosti sen sun swingis ja hitsaat sen putkenpätkän siihen keskelle. Kannattaa laittaa sen swingin sisälle muuten jtn. rautaputkee tukemaan.
		    
		    
	   
	 
  
	  
    	
    		-MJU-
  		
	    
			- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
 
	  
			
		    
		    
		    
		      juuu näin aattelinkin että ois hyvä, minkäs takia muuten just vinosti pitää katkasta ?
		    
		    
					
				
	   
	 
  
	  
    	
    		M-65
  		
	    
			- Pyörä:
- Kick Ten Minutes
- Paikkakunta:
- Kokemäki
- Liittynyt:
- 4.4.2009 21:08
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Hitsauksesta tulee kestävämpi silloin.
		    
		    
	   
	 
  
	  
    	
    		-MJU-
  		
	    
			- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
 
	  
			
		    
		    
		    
		      juuu selvä, kiitoksia  
 
		     
	 
  
	  
    	
    		Topsa-
  		
	    
			- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Eipä siinä paljoa ole merkitystä onko siinä viis milliä enemmän hitsiä vai ei, kuiteskin niin olemattomat tehot että eipä se siitä vielä väänny.
		    
		    
					Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
				
	   
	 
  
	  
    	
    		kossusukka
  		Moderaattori
	    
			- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.10.2007 23:34
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Ja toivottavasti tuolla asenteella kukaan ei lähde mopojensa kantavia rakenteita muuttamaan. Se teho ei ole se olennainen, vaan rasituskestävyys. Minä en haluaisi mopoa josta voi haarukka revetä töyssyssä, koska joku on vain vetänyt homman lonkalta "ei se siitä mitään...".  Ei se takuuvarmaa tietenkään ole, että sieltä jotain hajoaa, suunnittelijan ja tekijän taidoista kiinni lopputulos, mutta puhutaan kuitenkin moottori-ajoneuvosta eikä mistään seinäkoristeesta, joten turvallisuus näissä on vähänniinkuin pakko pitää kunnossa, varsinkin jos joskus harkitsee vielä moponsa myymistä.
		    
		    
					
				
	   
	 
  
	  
    	
    		Tomiih
  		
	    
			- Liittynyt:
- 11.5.2011 20:16
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Joo eli mun dt:ssä on otettu jo kilventeline irti ja laitettu leditakavalo. jotain tarroja on paikallaa muttei paljoa. linkittäkääs jtn hienoja tarrra arkkeja (ei sitte mitää monstertarroja). Ja linkitelkääs jtn muita mitä kannatais laittaa toho. kiitos jo etu käteen =) (kuvia dt:stä tulee jossain vaiheessa)
		    
		    
	   
	 
  
	  
    	
    		Tomiih
  		
	    
			- Liittynyt:
- 11.5.2011 20:16
 
	  
			
		    
		    
		    
		      JA myös minulla on timelessin stonga  
 
		     
	 
  
	  
    	
    		Topsa-
  		
	    
			- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
 
	  
			
		    
		    
		    
		      kossusukka kirjoitti:Ja toivottavasti tuolla asenteella kukaan ei lähde mopojensa kantavia rakenteita muuttamaan. Se teho ei ole se olennainen, vaan rasituskestävyys. Minä en haluaisi mopoa josta voi haarukka revetä töyssyssä, koska joku on vain vetänyt homman lonkalta "ei se siitä mitään...".  Ei se takuuvarmaa tietenkään ole, että sieltä jotain hajoaa, suunnittelijan ja tekijän taidoista kiinni lopputulos, mutta puhutaan kuitenkin moottori-ajoneuvosta eikä mistään seinäkoristeesta, joten turvallisuus näissä on vähänniinkuin pakko pitää kunnossa, varsinkin jos joskus harkitsee vielä moponsa myymistä.
Enempi siinä määrää se hitsin laatu kuin hitsin paljous.
Voi tietty katkaista jotenkin hienosti että tulee kestävä paperilla suunniteltuna, mutta jos hitsaa päin persettä niin se kestä edes päälle istumista..  
 
		     
		    
					Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
				
	   
	 
  
	  
    	
    		kossusukka
  		Moderaattori
	    
			- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.10.2007 23:34
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Toki, jos hitsisauma puree täysin läpi sulaa muutenkin oikeaoppisesti, ei sitä tarvitse viistoon leikata koska kestävyys on lähelle sama kuin ilman koko hitsisaumaa. Muttakun emme voi olettaa että masoeman saa aikaan sitä suoraan oppikirjasta vedettyä saumaa (toki mistä sitä koskaan tietääkään), niin vetämällä sen sauman vinoon, siinä on vähän enempi varaa virheisiin joten ei-niin-mallikelpoisillakin hitsauksilla sen saa kestämään, yksinkertaisesti siitä syystä että sauma on laajemmalta alueelta, rasitus jakautuu tasaisemmin ja laajemmin. 
Ei mitään sen insinöörimpää paperilla tehtävää hifistelyä, vaan ihan yksinkertaista ja toimivaa muutostyön suhteutusta taitoihin.
		    
		    
					
				
	   
	 
  
	  
    	
    		Tomiih
  		
	    
			- Liittynyt:
- 11.5.2011 20:16
 
	  
			
		    
		    
		    
		      olisin ajatellut dt:seen musta puna teemaa katteeet on mustat ja tommosii osii olisin tilaamassa sanokaa onko jotain parempii paikkoja mistä tilata tai parempia vaihto ehtoja osille  taikka onko jtn lisättävää tai jtn turhaa ;D kiitos etukäteen
		    
		    
		    	Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
	    	
	   
	 
  
	  
    	
    		[TEIKKU]
  		
	    
			- Liittynyt:
- 28.1.2009 8:55
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Nois TNT osissa ei sitte kauaa noi hienot värit pysy. Itse en semmoisia ostaisi.
		    
		    
					
				
	   
	 
	
	
  
    
      Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista