Muff kirjoitti:Reetuhai2 kirjoitti:Toi oli ainaki mulle aivan uus juttu, että pitäs vaihtaa eturatas ja takaratas samaa aikaa. Ite en oo ikinä vaihtanu samaa aikaa.
Vakiovälit sun jammussas on 11/62. Ja jos haluat, että kulkee alle verorajan, niin hanki nappirajotin, tai sitte ota se Noxi pois ja suurennat vakioputkesta kuria. Koska Moricin kanssa on turha olla teharia, ja teharia on myökin turha olla jos haluaa päästä alle verorajan. Tosta kun lyhennät välejä, niin alkaa kone huutaa, eikä se tykkää.
Tehari on jo ostettu ja pysyy käytössä Moricin kanssa. Monet pelkää käyttää rajoittimen kanssa tuota teharia, mutta on monia kokemuksia tullut luettua ja kuultua, että Moricci ei ole ollut moksiskaan tuosta teharista. En mä mitään kuria ala enää porailemaan tässä vaiheessa, ku pitää pysyä mahdollisuus pistää vakioks kanssa.
Hmm.. Eli mun ei kannattaisi alkaa pienentämään välityksiä, vaan hommata nappirajoitin? En kyllä haluisi toista rajoitinta mopooniOnko sitten kiihtyvyys liian luja, jos pienennän välityksiä?
Heittäisi vaikka 10/65 välitykset, niin olisko liian raju muutos?
Kaverilla on just samat virit mutta 12/70 välit ja kulkee selvästi alle verojen.
 Kirjoittanut Kolmetoista » 10.6.2012 23:00
Kirjoittanut Kolmetoista » 10.6.2012 23:00
    			
 Minusta sellaiset välit on sopivat mitkä mopo jaksaa vetää juuri ja juuri loppuun asti. Usein se on niin, että kun sitä mopoa siellä jossain suunnitellaan, he valitsevat välit, mitkä ovat hyvät kurittomalle (esim. 11-53), mutta kun sitä mopoa joudutaan kuristamaan (jotta se olisi mopo), niin välitykset käyvät auttamattoman raskaiksi ja mopo ei kiihdy mihinkään ja hyytyy ylämäkeen ja vastatuuleen pahasti. Siksi näitä power-up malleja tulee joissa on vain lyhyemmät välit ja hieman vähemmän kuria putkessa, niin se mopo kiihtyy kummasti paremmin, kun siinä on välit jotka se jaksaa edes jotenkin vetää loppuun asti, eikä se lisätehokaan ole pahitteeksi
 Minusta sellaiset välit on sopivat mitkä mopo jaksaa vetää juuri ja juuri loppuun asti. Usein se on niin, että kun sitä mopoa siellä jossain suunnitellaan, he valitsevat välit, mitkä ovat hyvät kurittomalle (esim. 11-53), mutta kun sitä mopoa joudutaan kuristamaan (jotta se olisi mopo), niin välitykset käyvät auttamattoman raskaiksi ja mopo ei kiihdy mihinkään ja hyytyy ylämäkeen ja vastatuuleen pahasti. Siksi näitä power-up malleja tulee joissa on vain lyhyemmät välit ja hieman vähemmän kuria putkessa, niin se mopo kiihtyy kummasti paremmin, kun siinä on välit jotka se jaksaa edes jotenkin vetää loppuun asti, eikä se lisätehokaan ole pahitteeksi  
		     
		    