Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Jep, lähinnä sitä tuossa hain, että voiko poliisi siitä antaa varoituksen/sakkoja jos sitä ei ole mukana?
jonn
- Pyörä:
- jincheng monkey -07vm
Tuskin, Älkää nyt ressakko nuin pienistä ku jostai rekisteriotteen mukana pitämisestä.
Jincheng monkey -07vm, tehari, vapari, kuristamaton imukaula, välit 17/41
Shape
Moderaattori
Kyllä muuten voi antaa varoituksen tai sakon rekisteriotteen puuttumisesta.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
8ade8
- Pyörä:
- Ktm exc 125 -14
Mitäs teille ovat poliisit sanoneet kun on välejä vaihdettu? Aattelin laittaa 10/70 välit
varpaat_suussa
Ei oo ainakaan täälläpäin poliisit välejä katellu.
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
Onhan sitä nähty mopotuning.fi:n kuvissa kun on pistetty sakkolappuja, joissa on parissa lukenu esim. "11/65 välitykset, pitäisi olla 11/53".
Eli siis jotkut ovat sakkoja saaneet välien takia, täälläpäin ei ainakaan.
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Yam4ha kirjoitti:Jep, lähinnä sitä tuossa hain, että voiko poliisi siitä antaa varoituksen/sakkoja jos sitä ei ole mukana?
Täälläpäin ovat kehottaneet hakemaan vaan uuden konttorilta, tai pitämään mukana.
-Jonttuu
Olisiko jollakin heittää edes pientä alkua anomusta varten? en oikeen ole kauhean hyvä missään 'esseissä' jne.. joten?
Raebaum
- Pyörä:
- Orion RX50 '09, Kawasaki KX85
No vaikka et "Tiedostan tekoni(mistä kortti sitten lähtikään) seuraamukset, mutta minulle olisi erittäin tärkeää saada ajokorttini takaisin aiemmin, koska minun täytyisi päästä mopolla kesätöihin ja matka on liian pitkä taitettavaksi kävellen" vaikka jotain tommosta, mikä ikinä syy onkaan miks sun pitäs kortti saaha takasi.
Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.
-Jonttuu
Jonttu_96
- Pyörä:
- 125 rieju marathon ex Rieju Smx Pro -08, yamaha pw 80 ja kawasaki kx 65
Jos asut syrjäs nii vetoo siihe et bussiyhteydet kusee ja sun pitäis kesäl rakentaa vaarin kanssa mökki ja tyttöystävän koiralle koirankoppi joka asuu 40km päässä. Eli siis kaikkee paskaa keksit niin hyvä tulee

. Näin ainakin ite toiminut jabihan hyvin tehonnu XDDD
Jonttu_96
- Pyörä:
Niincja muista katua sitä sun "rikosta". Just kaikkee et olen todellapahoillani enkä tule toista kertaa tekemään enään näin ynm
Kakkutukka
- Pyörä:
- Kawasaki zzr 600
minä kun kävin testaamassa kaverin piikkistä kotaria ja fobba saavutti niin selvisin varotuksella vaa kun olin asiallinen. Käsittelyssä juteltiin ja lieventäviä asiahaaroja oli mm. 10km koulumatkat, kesätyöt ja vanhempien ns. kuljetuskyvyttömyys, sillä heidän työajat oli mitä oli. Myös se syrjäinen alue antoi "plussaa" ja rento fobba, kun laittoi matkan sen verra lyhyeks että sain pienimmät sakotkin

Kannattaa käyttää järkee, ei minun mielestä kannata ruveta ylitsepääsemätöntä saarnaa tekemään jne että saa sen kortin takasin.
Minäkään en "katunu" koko hommaa vaan ymmärsin tilanteen ja myönsin vaan tehneeni väärin vaikka tiesinkin ettei siinä toisinaan saa ajaa. Tuo koirankoppi ja vaarin mökki on kyllä ihan turhaa jorinaa. Sillon kun todetaan että kortti on välttämätön esim. koulu ja työt, on varotuksen mahdollisuus. Sitäkin jaetaan vaan hyvin harvoin. Jos asut tyyliin parin kilsan päästä keskustasta niin onko tuo nyt sinustakaan sitten paha ollenkaan, pyöräily tekee kesäisin ihan hyvää ja kaverit kuskaa! Ei ne sulle korttia ehkä takasin anna jos asut lähellä kaupunkia ja julkinen liikenne on kovimmillaan asuinalueellas, jos ymmärsit
Kaasari on kuin eukko, yksi sisäänmeno, yksi ulostulo ja kolo jossa luisti lirputtaa edestakas, toimintaa ei kukaan ymmärrä ja kaikki ajattelee vaan yhtä asiaaLyhyempiä koiranluita! Jos ei ole varastossa niin tilauksesta lisää!
Jonttu_96
- Pyörä:
Ku mää menetin 2 kerran kortin niin menetin sen pienemmäks ajaks kun ekal kerral vaikka se oli rikoksena huomattavasti vaarallisempi kuin ekalla kerral ku lähti kortti. Otin varman päälle 2 kerral ja selittelin siihen vähän kaikkee

. Mutta saattaapa hyvinkin olla että se turha paska oli turhaa mitä selittelin siihen kirjeeseen vaan ainoo syy miks sakkoo tuli vähemmän ja kortti vähemmän hyllyl oli se et poliisit kujas tai sitten niitä ei vaan kiinnostanu
Jonttu_96
- Pyörä:
Niin sitä vaan että ei siitä ainakaan mulle mitään haittaa oo ollu jos sinne "ylimääräst" kirjoittanut.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista