jonssa
  		
	    
			- Pyörä:
- Derbi senda X-treme sm -06
- Liittynyt:
- 27.9.2011 0:23
 
	  
			
		    
		    
		    
		      oltiin harjottelemassa parin kaverin kaa niin tuli ekaa kertaa vedettyä yli  

  meni suht siististi, kun tapanahan minulla on nostaa keula ykkösellä ja heti kakkoselle, kun ei toi kakkoselta nykiminen oikeen onnistu. No vaihdoin kakkoselle ja lähti kaatumaan taakseppäin, kun vähä kytkin lipsahti nopeasti. Takajarrua painoin, mutta ei auttanut. Kuulu vaa scraap ja jalat maaha moposta koko ajan pidin kiinni ja sain takasin renkaille ilman että muut katteen olisivat osuneet maahan kuin takalippa. no takalippa halki ja derbejen rungossa on siellä päässä semmosta lattarautaa ni se ihan solmuun sieltä  
 
 Sanokaas onko ihan hyvät systeemit keulimiseen 13-65 välit ja gileran kuriton putki, ku aina tarvii ykköseltä nostaa takajarrun kanssa, mutta ei tarvi olla takana penkissä, eikä rykästä kauheesti. 
sais nyt vaan pidettyä sen keulan siellä ylhäällä. parhaimmillas kolmoselle asti ja n. 20 m.
		    
 
	 
  
	  
    	
    		eQ123
  		
	    
			- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Voin väittää ja tiedän että 99% todennäköisyydellä et painanut jarrua vaikka luulet/väität niin, tai sitten jarrusi tehot vastaa kantapäätä 

 se vain tuntuu että olis painanu mutta jarrulla se palauttaa vielä reilusti yli 12 kulmista jos sitä kerkeää painaa. Mahdottomissa kulmissa rengas saattaa mennä lukkoon ja se on menoa sit. Mutta treeniä vaan niin se keula alkaa pysymään ilmassa. Enemmän kulmaa vaan toisinsanoen 
 
		     
	 
  
	  
    	
    		Ham
  		
	    
			- Liittynyt:
- 4.7.2012 1:45
 
	  
			
		    
		    
		    
		      .
		    
		    
					Viimeksi muokannut Ham päivämäärä 31.7.2012 21:37, muokattu yhteensä 1 kerran
						
					
				
	   
	 
  
	  
    	
    		eQ123
  		
	    
			- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Se selviää kokeilemalla, mutta yleensä vakio välit on hyvät alotteluun. Paitsi jos ne on jossain uusenskassa 14-42 
 
		     
	 
  
	  
    	
    		Ham
  		
	    
			- Liittynyt:
- 4.7.2012 1:45
 
	  
			
		    
		    
		    
		      .
		    
		    
					Viimeksi muokannut Ham päivämäärä 31.7.2012 21:57, muokattu yhteensä 1 kerran
						
					
				
	   
	 
  
	  
    	
    		MiniMies
  		
	    
			- Pyörä:
- Honda CBR 600F PC35
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 10.6.2010 2:22
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Eteen pienempi --> lyhyemmät välit --> "parempi kiihtyvyys"
Taakse pienempi --> pidemmät välit --> "enemmän huippuja"
Sama päinvastoin..
		    
		    
	   
	 
  
	  
    	
    		jonssa
  		
	    
			- Pyörä:
- Derbi senda X-treme sm -06
- Liittynyt:
- 27.9.2011 0:23
 
	  
			
		    
		    
		    
		      240turbo kirjoitti:Voin väittää ja tiedän että 99% todennäköisyydellä et painanut jarrua vaikka luulet/väität niin, tai sitten jarrusi tehot vastaa kantapäätä 

 se vain tuntuu että olis painanu mutta jarrulla se palauttaa vielä reilusti yli 12 kulmista jos sitä kerkeää painaa. Mahdottomissa kulmissa rengas saattaa mennä lukkoon ja se on menoa sit. Mutta treeniä vaan niin se keula alkaa pysymään ilmassa. Enemmän kulmaa vaan toisinsanoen 

 
no sinänsä tota takajarruu täytyy painaa iha helvekosti et ottaa edes vähä kii ja sit se on periaatteessa lukossa 

 en painanu vaa tarpeeks 
 
		     
		    
	   
	 
  
	  
    	
    		Bridge
  		
	    
			- Pyörä:
- Honda CR 250 1998
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 4.4.2011 9:36
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Joo mikä vois olla syy siihen et keuliessa alkaa mopo kallistuu jompaankumpaan suuntaan siten että mopo siirtyy pientareelle/toiselle kaistalle? Vaikuttaako jos päästää vähän ilmaa takarenkaasta?
		    
		    
	   
	 
  
	  
    	
    		Gogge
  		
	    
			- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Esim vino ketjulinja tai epätasasesti kulunut (lue: burnattu) kumi voi tehdä tommosta. Mutta joo paineita laskemalla pitäs helpottua.
		    
		    
					"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
				
	   
	 
  
	  
    	
    		Bridge
  		
	    
			- Pyörä:
- Honda CR 250 1998
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 4.4.2011 9:36
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Joo ei ole vino ketjulinja eikä epätasasesti kulunut kumi, huomenna vois laskee vähän ilmaa poies renkaasta 
 
		     
	 
  
	  
    	
    		eQ123
  		
	    
			- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Joo, se on ihan normaalia alussa että pyörii missä sattuu. Ite vaan annoin olla niin kauan että opin vääntämään kunnolla vastaan 
 
		     
	 
  
	  
    	
    		lelle69
  		
	    
			- Pyörä:
- Gilera rcr 2010
- Liittynyt:
- 27.6.2010 23:53
 
	  
			
		    
		    
		    
		      sanokaapa mitkä välit ois hyvät keulimisee kurittomalle gileralle ettei tarvis kokoaja vaihteita runkata.? 

 vastauksia tulemaaaaaaaaaaan...
		    
Viimeksi muokannut lelle69 päivämäärä 17.7.2012 21:16, muokattu yhteensä 1 kerran
						
					
				
					
				
	   
	 
  
	  
    	
    		EM1L
  		
	    
			- Pyörä:
- Rieju MRX, Honda Monkey
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 6.10.2010 21:53
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Miten kannattaa alkaa harjoittelee mankin takajarrun käyttöö keuliessa ku se o semi paska?  
 
		     
	 
  
	  
    	
    		lassise
  		
	    
			- Pyörä:
- Weeärr
- Paikkakunta:
- Muurame ( JKL )
- Liittynyt:
- 2.9.2011 16:46
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Ite alotin mankilla silleensä että vaihdejalka maassa, joku puoltuntii sillee ja sit sai jo jalat "kiinni" 
 
		    YouTube käyttäjänimeni: LASSI yii 
				
	   
	 
  
	  
    	
    		eQ123
  		
	    
			- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
 
	  
			
		    
		    
		    
		      Mikäs vika mankin jarrussa on? Itellä oli aluks semmosta vikaa siinä että vähän ku paino jarrua niin se meni samantien lukkoon ja jysäytti mukavasti keulan alas 

 sit se alko menee semmoseks pehmeemmäks ja alko se keuliminen ensimmäistä kertaa eläissäni luonnistumaan 
 
		     
	 
	
	
  
    
      Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista