korker0
- Pyörä:
- Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
No ainakin ne halus antaa sen mulle

Olin jo lähössä taluttamaa deeteetä, kunnes kuuluu huuto " hei poika, etsä haluu tätä korttiis takas ? " , minä vastaan siihen " nojoo eiksen pitäs lähtee ku kulkee yli 65 mopo " vastaus perään " eime sulta korttii haluta ny viiä ku ei me olla kusipäitä sentää " ja siinä sitten ihmettelin hetken ajan

Noo, voi olla että jos huono tuuri käy ei näy enskesänä kevaria
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
jondee58
- Pyörä:
- Malaguti XSM 2010
Olen jäänyt, kerran. Ja se oli heti ekalla viikolla kun mopon sain

Onneksi sai mopon kulkemaan vain 62 km/h (isokokoinen, minun alla kulki 68 km/h tuohon aikaan), joten ei tullut muuta kuin 20€ sakot

Sen jälkeen en ole poliiseille kiinni jäänyt vaikka mopo kulkeekin nykyään ~80km/h.
WaiGou
- Pyörä:
- Malaguti XTM -07 Yamaha Aerox -07 Project
Ja jos joku tosiaan epäilee tuota korkeron väitettä, olin itsepaikalla kun testasivat. ja tosiaan ottivat vielä mittarilukemasta eivätkä tutkasta tuon 74km/h ja siitä miinustivat sen 6km/h.
Ostetaan toimiva jännitteensäädin Yamaha dt -07vm!
korker0
- Pyörä:
- Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
ja sanovat että viikon kuluttua tulee soitto jos haluavat viiä kortin. nyt on kuulunu 3 viikkoa , eikä oo vieläkään viäny.

No, parempihan tuo on mulle ku että ois tullu tutkalla testailee..
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Samzaa-
- Pyörä:
- Rieju rrx -09
En, mutta läheltäpiti tilanteita on ollut, pari kertaa on pysäytetty, toisella kerralla liputtivat varikolle korttelirallin ajamisesta.

Kirjoittivat rikesakon häiritsevästä ajotavasta taavamassa ja tarkkailupisteen ohittamisesta liian monta kertaa. Kun käynnistin mopon niin poliisi sano että vakiolta kuulostaa ja hyvää matkaa..(huiput 67)
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
Itellä lähteny täs kuukauden sisää 2 kertaa kilvet =D
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
En ole vieläkään jäänyt. Kolmas kesä kohta ohi ja eka talvi edessä, eikä ole koskaan pysäytetty
Got SPL?
Derbikuski69
En. 2 kertaa on mp-poliisi pysäyttänyt ja ollut testaaminen lähellä. Asiallisuudella ja reippaalla toiminnalla saapi paljon aikaan. Itse olen välttänyt 2 kertaa testauksen ja vakuuttanut mopon olevan vakio. todellisuudessa verot olisi napsahtaneet. Viisi kertaa olen säästynyt suullisella varoituksella sakkojen sijaan asiallisuudella. Joten ei kannata mennä ylimielisellä asenteella poliiseille kovistelemaan.
ja he ketkä ovat kyselleet mikä on veroraja niin se on yli 65km/h tai yli 50cc pytty.
varpaat_suussa
Olen, hetken mielijohteesta päätin vähän ärsyttää poliiseja. Olivat pysäköineet paikallisen valintatalon pihaan tien varteen. Katoin että ne juttelee jonkun äijän kanssa siinä, päätin sitten vetää tuppi nurin siinä.
Jälkeenpäin ajateltuna: mitä helvettiä 
Ajattelin että ei ne kuiteskaa perää lähe. Noh, niillä olikin tutka päällä ja olin kerennyt kiihyttää 62km/h about kahteenkymmeneen metriin.

Lähtivät saman tien perään muttei pysäyttäny. Sinäänsä ihan ovela veto poliiseilta koska en tiennyt että lähtivät perään. Tulivat sitten pihalle asti, kun kotiin olin menossa. Noh ei siinä, 67km/h saivat mitattua, mutta onneksi jo maanantaina taas kortti taskussa.
En kyllä enään laita menemään yli verorajan.
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Tai sitten et enää ikinä ole noin vitun tyhmä, että aivan tarkotuksella kyttien nenän alla lähet vetää tuppi nurin....
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
jogman
täällä salossa poliisei ei oikee näytä mopot kiinnostavan. joka päivä painellaa keskustas 40 alueel jtn 70 km/h ja joskus sattuu maija tulee vastaa eikä koskaa pysäyttäny:D
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Mutta oikeesti keskustassa kannattaa ajella sitä 40kmh, se on kiva sittenku pikkulapsi juoksee alle
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Motoration
- Pyörä:
- Honda Monkey -81, Jincheng Manki -08
^jep, keskustassa vois vähän hiljentää. Mitä sitten vaikkei poliisit pysäytäkkään, mutta sitten kun se vekara juoksee eteen onkin totinen paikka. Muualla sitten voi ajaa kovempaa
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Itse en ole vielä kiinni jäänyt, eikä kyllä ikinä ole edes pysäytetty. Aina mopot on ollu vähän enemmän tai vähemmän viritettyjä.
Televaisoni
- Pyörä:
- Yamaha DT 50x -08, Husqvarna WR 125 -09, EX Monkey, EX Suzuki PV
Itellä dt menee sen 81 gepsiin, kerran mp poliisi testannut. Sai menemään 50-55 (sanoi, että vähä yli 50). Ihmettelin kyllä hetken, papereita ei myös ollut mukana, eikä korttia. Etuvalona taskulamppu. Ei tullut sakkoja mistään.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista