Normaalisti ei tarvii.
		    
		    
	   
		    FMF kirjoitti:Rupeaa omassa piikissä olemaan kolmas mäntä elinkaarensa loppupuolella eli kokonaisajotunnit kohtapuoliin n. 120h. Rupesin tässä miettimään, että joko tarvii alkaa alakertaakin jo remppaamaan. Mielipiteitä?
Pelkkää harrasteajoa tällä on ajeltu ja ilmansuodatin pesty jokaisen ajon jälkeen, joten mitään epänormaalia kulumaa ei pitäisi olla.
 
		    Nimetön kirjoitti:Mikähän mahtaa Kx 250cc 2-tahtia vaivata ku huohottaa vaihteistoöljyä lämpimänä ylivuoto letkusta ? Ja tyhjäkäynnillä kierrokset leijailee/käy epätasasesti ? Vanhassa läppärungossa raotti läpät, vaihoin läppärungon ja imukaulan.. ei vaikutusta. Imuvuotoa en startti pilotilla löytäny pytystä tai imupuolesta. Ei tupruta sinistä. Imuvuodolta toi kyllä vaikuttas mut....
Vinkkejä otetaan vastaan
 . Moottori tuli rempattuna Canadasta (mitään epäilystä ei ole etteikö olisi rempattu) mut on se seissy pitkään kuivana ja tänä vuonna vasta sain ajoon ton aparaatin.
 . Moottori tuli rempattuna Canadasta (mitään epäilystä ei ole etteikö olisi rempattu) mut on se seissy pitkään kuivana ja tänä vuonna vasta sain ajoon ton aparaatin.Nimetön kirjoitti:mut on se seissy pitkään kuivana ja tänä vuonna vasta sain ajoon ton aparaatin.
JM82 kirjoitti:Nimetön kirjoitti:mut on se seissy pitkään kuivana ja tänä vuonna vasta sain ajoon ton aparaatin.
Kampuran stefat ovat päässeet kuivahtamaan, koska moottori on ollut käyttämättä ja sen vuoksi vuotavat.