Varmaan lujaa lukitetta + punttimasa vipuvarrella vetänyt.   Se palaa lämmittäessä ja sittempä aukeekin jo ihan vääntämällä.
  Se palaa lämmittäessä ja sittempä aukeekin jo ihan vääntämällä.
		    
		    
	   Se palaa lämmittäessä ja sittempä aukeekin jo ihan vääntämällä.
  Se palaa lämmittäessä ja sittempä aukeekin jo ihan vääntämällä.
		     Se palaa lämmittäessä ja sittempä aukeekin jo ihan vääntämällä.
  Se palaa lämmittäessä ja sittempä aukeekin jo ihan vääntämällä.
		    leppape1 kirjoitti:Tuossa mun uudemmassa kawassa oli kanssa ihan törkeen kovaa kiinni,mutta lähti se kun pulttipyssyllä puksutti tarpeeks kauan..ja on normaali kierre,näytti myös silta että siitä"huulesta"on pulttia puristettu tehtaalla kasaan ja se toimii lukituksena?
Apply 2-stroke engine oil to the teeth of the valve operating rod.
 . Pitäs jaksaa lukea tuota manuaalia vähän tarkemmin mut nykypäivänä ihmiset on "tänne heti kaikki nyt"
. Pitäs jaksaa lukea tuota manuaalia vähän tarkemmin mut nykypäivänä ihmiset on "tänne heti kaikki nyt"   . Oon kyllä lukenu sitä ja saanu paljon tietoa mitä kaivannukki.
 . Oon kyllä lukenu sitä ja saanu paljon tietoa mitä kaivannukki.
		    ASM kirjoitti:Tilasin wisecon takomännän ja wisecon kiertokange kai on iha laadukkaita tälläsee -11exc:en?
 . Nyt on käynnistyny välilla ku tulpan vaihtaa on päälla 20sec mutta ei pysty ajamaan ku painaa kaasuu paikoiltaa pitää samallaista mutinaa ja sammuu. Tällä hetkellä 115 kokonen suutin, missä on vika!? Osaisiko joku neuvoa!
 . Nyt on käynnistyny välilla ku tulpan vaihtaa on päälla 20sec mutta ei pysty ajamaan ku painaa kaasuu paikoiltaa pitää samallaista mutinaa ja sammuu. Tällä hetkellä 115 kokonen suutin, missä on vika!? Osaisiko joku neuvoa!  
   
   
		    imafinland kirjoitti:Todennäkösesti lohkot halki tai tiivisteitä paukkunu, jäätyvän veden voima o ihan tajuton...
Edellistä viestiä ei tarvitse lainata.
-AceFin