 
		    riksa- kirjoitti:Tänään tuli avattua kaasutin: pääsuutin 172, tk-suutin 50, neula toisiksi alimmassa lokosessa. Tarkotus olis huomena tai ylihuomena lyödä takasin läjään, niin mitkä suuttimet kannattas lyödä? Entä neulan monenteen loveen?
Kolbo: Kokeilitko jo noita 180 ja 55 säätöjä, millanen tuli ?
 Ja ton manuaalin löysin itse netistä kun kirjottelin jotakin googleen
  Ja ton manuaalin löysin itse netistä kun kirjottelin jotakin googleen   
		     . ja minkä kokoista suutinta laitatte talveksi kehiin? näky olevan 140 suutin nyt siinä, muistaakseni. ja minkä kokoinen kaasari? ja yleensäkki mitä talvisäätöjä kannattaa tehdä muutakun suutin ja jäähytinestesteet laittaa, ja pahvi ehkä syylärin eteen?
 . ja minkä kokoista suutinta laitatte talveksi kehiin? näky olevan 140 suutin nyt siinä, muistaakseni. ja minkä kokoinen kaasari? ja yleensäkki mitä talvisäätöjä kannattaa tehdä muutakun suutin ja jäähytinestesteet laittaa, ja pahvi ehkä syylärin eteen?
		    OA243 kirjoitti:Eikös kaikissa isoissa pyörissä ketjut ole 520. Tää JT Sprocketsin sivu on hyvä kun täytyy selvittää mitä vaan ketjuihin ja rattaisiin liittyvää. http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0&sel_uid=1999&p= Eli 520 ketjut.
 jos jollakin sattuu olemaan 04. 250 rm-z:n käynnistyspoljin ylimääräisenä, niin yv:tä..
  jos jollakin sattuu olemaan 04. 250 rm-z:n käynnistyspoljin ylimääräisenä, niin yv:tä..   tippu reissulla kauas kauas korpeen, nii tympiä lykkiä käyntii ja ku ei vissii tarvikkeena löydä...
 tippu reissulla kauas kauas korpeen, nii tympiä lykkiä käyntii ja ku ei vissii tarvikkeena löydä...  
		    xQ kirjoitti:hohoo joo ei saa tarvikkeena kiksiä ja orkkis on muistaakseni 230e
jostain purkaamosta kannattaa mut hyväkuntoista saa hakea kun on nii perseestä tuon laitteen poljin et menee hetkessä poikki.. voi olla silläkin vaikutusta et nuita saa polkea enemmän ku polkupyörää =DDD
