
 eli semmonen niin kuin perkeleen iso kuusiokolo avaimen reikä ja sitten vielä molemmilla puolilla kaksi kuusiokolo ruuvia jotka kai pitää akselin sisällä? Niin mistä aloittasin!? mitkä avaan ekana ja pitääkö ostaa joku perkeleen iso kuusiokoloavain että saan vasemmanpuolisen pultin auki? Sori vielä ku kysyn näin tyhjiä mutta entisessä pyörässäni oli vaan kaksi pulttia:D
 eli semmonen niin kuin perkeleen iso kuusiokolo avaimen reikä ja sitten vielä molemmilla puolilla kaksi kuusiokolo ruuvia jotka kai pitää akselin sisällä? Niin mistä aloittasin!? mitkä avaan ekana ja pitääkö ostaa joku perkeleen iso kuusiokoloavain että saan vasemmanpuolisen pultin auki? Sori vielä ku kysyn näin tyhjiä mutta entisessä pyörässäni oli vaan kaksi pulttia:D
		    motocrossman125 kirjoitti:joo siis mutteri oikealla puolella. mutta tarvitseeko siihen toiseen puolee koskea?
JJ_Juniorz kirjoitti:Morjest!
Millasilla suuttimilla ajelette näin kesällä?
itelläni 310 pää ja 22,5 tk..
tuntuu helvetin liian pieneltä :S
fmx016 kirjoitti:motocrossman125 kirjoitti:joo siis mutteri oikealla puolella. mutta tarvitseeko siihen toiseen puolee koskea?
Vastaus sinulle tulikin jo mutta halusin vain sanoa että ei tyhmiä kysymyksiä ole!!
parempi se on kysyä rohkeasti ennenkuin jotain menee särki..
Muttä näin.
1. Akselista mutteri löysälle/ ( jätä sen verran auki että kierre on tasalla mutteriin nähden, jos on tiukalla niin ei mene kierteet eikä akseli kun koputtelet sitä )
2. Löysää kuusiokulmat ( joita ilmeisesti yhteensä neljä? )
3. poista akseli ja laita osat järjestyksessä akseliin niin on helpompi muistaa järjestys.
4. Kasatessa muista vaseliini, helpottaa seuraavan kerran itse prosessia huomattavasti.
 pitäs uuet laittaa mutta en löytäny minkään näköstä jatko kohtaa mistä sais poikki
 pitäs uuet laittaa mutta en löytäny minkään näköstä jatko kohtaa mistä sais poikki   ja sitte mitkä välit on vakiona YZ 250 2T 2005
  ja sitte mitkä välit on vakiona YZ 250 2T 2005
		    HiTech kirjoitti:Kertokaas viisaammat miten otan ketjut pois yammustapitäs uuet laittaa mutta en löytäny minkään näköstä jatko kohtaa mistä sais poikki
ja sitte mitkä välit on vakiona YZ 250 2T 2005