Voit toki kokeilla ottaa sen kiihdytyspumpun kannen pois ja laittaa sen orkkiksen tilalle.
 Eli tallissa pyörii tuommoinen kawasaki kx 250cc 2t -05. Säilytys tapahtuu kutakuinkin kylmässätallissa. Kovasti polttelisi päästä ajamaan, mutta pyörä ei vain käynnisty. Kaiken näköisiä poppakikkoja olen yrittänyt mutta kylmä on tainnut jo purra.
  Eli tallissa pyörii tuommoinen kawasaki kx 250cc 2t -05. Säilytys tapahtuu kutakuinkin kylmässätallissa. Kovasti polttelisi päästä ajamaan, mutta pyörä ei vain käynnisty. Kaiken näköisiä poppakikkoja olen yrittänyt mutta kylmä on tainnut jo purra.  Löytyiskö keneltäkään vinkkiä, kuinka pyörän saisi virkoamaan?
 Löytyiskö keneltäkään vinkkiä, kuinka pyörän saisi virkoamaan?   
		    FOX151 kirjoitti:Männänvaihdon yhteydessä säädin pakoventtiilit koska olivat hieman tiukat, mutta nyt pienen ajelun jälkeen kun katsoin, niin pakovenojen väliin mahtui 0.30mm liuska. Ja säädön jälkeen sinne ei 0.30 mennyt. 0.30 on kuitenkin vielä sallittu koko, koska hondassa pakovenojen oikea välys on 0.28 +- 0.03
Uudella tulpalla olen kokeillut, ei vaikutusta.
Kuumana sain vehkeen käymään hot starttia pitämällä pohjassa, mutta polkea sai pitkään. Sellaisen huomion tein, että avasin kaasun n.1/3 ja polkasin niin hörähti käymään.
J00ntte kirjoitti:Tämä saattaa olla hiukan väärä paikka kysymykselle, mutta ongelma on sellainen täältä päätin udella.Eli tallissa pyörii tuommoinen kawasaki kx 250cc 2t -05. Säilytys tapahtuu kutakuinkin kylmässätallissa. Kovasti polttelisi päästä ajamaan, mutta pyörä ei vain käynnisty. Kaiken näköisiä poppakikkoja olen yrittänyt mutta kylmä on tainnut jo purra.
Löytyiskö keneltäkään vinkkiä, kuinka pyörän saisi virkoamaan?
 lähetään siitä.
 lähetään siitä.
		    Mitäs kaikki poppaskonsteja on käytetty?lähetään siitä.
 Tulpan putsasin, mäkistartit on käyty läpi ja tutuin keinoista että polettu käyntiin niin pirusti!
  Tulpan putsasin, mäkistartit on käyty läpi ja tutuin keinoista että polettu käyntiin niin pirusti!   
		     Kuuma ilma puhaltimella lämpöä sylinterin kylkeen.
  Kuuma ilma puhaltimella lämpöä sylinterin kylkeen.
		    J00ntte kirjoitti:Suuret kiitokset vastaajille!Johan hörähti kawakin tallin perältä eloon.
 
		    J00ntte kirjoitti:Tämä saattaa olla hiukan väärä paikka kysymykselle, mutta ongelma on sellainen täältä päätin udella.Eli tallissa pyörii tuommoinen kawasaki kx 250cc 2t -05. Säilytys tapahtuu kutakuinkin kylmässätallissa. Kovasti polttelisi päästä ajamaan, mutta pyörä ei vain käynnisty. Kaiken näköisiä poppakikkoja olen yrittänyt mutta kylmä on tainnut jo purra.
Löytyiskö keneltäkään vinkkiä, kuinka pyörän saisi virkoamaan?
201262 kirjoitti:J00ntte kirjoitti:Tämä saattaa olla hiukan väärä paikka kysymykselle, mutta ongelma on sellainen täältä päätin udella.Eli tallissa pyörii tuommoinen kawasaki kx 250cc 2t -05. Säilytys tapahtuu kutakuinkin kylmässätallissa. Kovasti polttelisi päästä ajamaan, mutta pyörä ei vain käynnisty. Kaiken näköisiä poppakikkoja olen yrittänyt mutta kylmä on tainnut jo purra.
Löytyiskö keneltäkään vinkkiä, kuinka pyörän saisi virkoamaan?
Sulla on siinä liian pieni pääsuutin talvikelille, vaihda suurempaan, narahtaa muuten kiinni.
 Se tuli vaihettua piki miten kun pakkaset tuli.
  Se tuli vaihettua piki miten kun pakkaset tuli.  