 
		     . Siinä olit kyllä oikeassa, että kunto loppui kesken
. Siinä olit kyllä oikeassa, että kunto loppui kesken  Pyörällä pääsee vaikka kuinka korkealle kunhan siinä olisi oikea kuski.
  Pyörällä pääsee vaikka kuinka korkealle kunhan siinä olisi oikea kuski. . Sitten pitää katsoa muuttuuko se vielä paremmaksi ja kannattaako näitä muutoksia tarjota myös asiakkaille?
. Sitten pitää katsoa muuttuuko se vielä paremmaksi ja kannattaako näitä muutoksia tarjota myös asiakkaille? . Tosin bisseä en ole juonut viimeiseen 10vuoteen, muita alkoholijuomia kylläkin mutta hyvin harvakselteen ja kohtuudella. Kebab kyllä maistuu edelleen ehkä turhankin usein......
 . Tosin bisseä en ole juonut viimeiseen 10vuoteen, muita alkoholijuomia kylläkin mutta hyvin harvakselteen ja kohtuudella. Kebab kyllä maistuu edelleen ehkä turhankin usein......  
  
  Niinkuin sillä vesijäähdytyksellä olisi tehoon jotain vaikutusta. Eihän siitä voi saada kuin jotain 24-28hv max. järkevästi. Muttakun se teholuku ei merkitse oikeasti mitään vaan vääntömomentti ja koneen käyttöalue. Todella karkeasti yleistäenhän 2-venttiili koneet ovat vahvempia alaväännöltään kuin 4-venttiili tekniikat vaikka teholuvut olisivatkin huomattavasti kovempi. Sylinterin täytös 2-vena koneessa on parempi matalilla kierroksilla? Katsotaan mitä siitä tulee, kannentekijä(dynottaja) on ainakin tekijämiehiä. Alusta muutoksethan voi käyttää vesikone versioissakin.
 Niinkuin sillä vesijäähdytyksellä olisi tehoon jotain vaikutusta. Eihän siitä voi saada kuin jotain 24-28hv max. järkevästi. Muttakun se teholuku ei merkitse oikeasti mitään vaan vääntömomentti ja koneen käyttöalue. Todella karkeasti yleistäenhän 2-venttiili koneet ovat vahvempia alaväännöltään kuin 4-venttiili tekniikat vaikka teholuvut olisivatkin huomattavasti kovempi. Sylinterin täytös 2-vena koneessa on parempi matalilla kierroksilla? Katsotaan mitä siitä tulee, kannentekijä(dynottaja) on ainakin tekijämiehiä. Alusta muutoksethan voi käyttää vesikone versioissakin.
		    HANSI kirjoitti:Heitit Toni muuten mielenkiintosen ajatuksen ilmoille. Liekö ootte tummannu tota ihan loppuun asti? Ei taida enää jäähdytys riittää, nääs jos virittään rupeette. sitä vaan kun ton ilmakoneen kanssa se lämpötase menee pikkasen hätäseen persiilleen kun avaset kaasun kerran. Vesipyssy tasaa nopeemmin ja sallii suuremman tehon ulosoton. En menis kyllä virittään tota ilmajäähyä yli 20hp, rupee mienatteen syntyyn pienillä vaihteilla aika hulppeesti lämpöö aikayksikköön verrattuna ees teoreettiseen jäähytystehoon. Siihen kun lisää kaiken rivotuksen peittävän mudan ja paskan ni ei taida hyvä seurata.
 
  
		    Trial kirjoitti:Kannattaa Toni varmasti pultata öljynjäähdytin kiinni lämpöjen kurissa pitämiseksi kun otatte tehoja lisää.
Kuinkas ton CDI? Rajottaako kierrokset ylhäällä?
Venttiilien sekoamiseen yläkierroksilla saa kanssa varautua.
Mistä otitte mallin nokan hiomiseen?
 Ja isot pojat kertoo myös mitä sitten pitää tehdä
 Ja isot pojat kertoo myös mitä sitten pitää tehdä  
  
		     Koneesta meni jako sekaisin,eli nokka-akseli on lämpöhitsattu tms.ja se petti..katsotaan miten tämä 250cc kestää,mietityttää vain jos täysin samasta koneesta otetaan enemmän irti niin...
    Koneesta meni jako sekaisin,eli nokka-akseli on lämpöhitsattu tms.ja se petti..katsotaan miten tämä 250cc kestää,mietityttää vain jos täysin samasta koneesta otetaan enemmän irti niin...
		    -MarkusH kirjoitti:Onkohan muuten tähän perus ilmajäähdytettyyn shineen helposti vaihdettavissa uudemman mallinen nestejäähy 250cc tulevaisuudessa?