http://www.offroadpro.net/forum/readtopic/8851
 Tässä on jo heräännyt kysymys onko asiakkaat valmiita sellaista hintaa maksamaan rehellisesti kiinassa valmistetussa kilvettömästä crossipyörästä?? 300cc malli tulee maksamaan n.1000€ vähemmän ja sillä ajaa ihan samanasian..... Saattaa olla että otamme sen ainoastaan tilausmalliksi.
  Tässä on jo heräännyt kysymys onko asiakkaat valmiita sellaista hintaa maksamaan rehellisesti kiinassa valmistetussa kilvettömästä crossipyörästä?? 300cc malli tulee maksamaan n.1000€ vähemmän ja sillä ajaa ihan samanasian..... Saattaa olla että otamme sen ainoastaan tilausmalliksi.
		     
		    Ranpo kirjoitti:Ite etin jotain 125 2-T tai sitte ~250cc 4-T. Yleensä varmaa ajelisin jossain metässä, montulla. Mutta harvemmin renkaat kävisi radalla.
Mikäs on muute tän pelin korkeus? Jos nyt puhutaa 250cc mallista?
 . On vahva ala ja keskialueen vääntö. Sillä on sitä hienompi ajaa mitä huonompi maasto. Väitän että sillä kerkeään helposti enskassa B-kärkivauhtiin asti kun on oikea kuski puikoissa ja alusta säädetty mieleiseksi. Ei sillä huipputeholla mitään tee kun ajetaan 1-3 vaihteella puiden ympärillä ja sitähän tämä suomi enska 80% on. Niillä muutamalla pätkällä mitkä on nopeampaa, ei heikompitehoisella koneella häviä kuin sekuntteja. Erot tehdään siellä hitailla pätkillä, missä erot kasvat helposti minuutteihin.
 . On vahva ala ja keskialueen vääntö. Sillä on sitä hienompi ajaa mitä huonompi maasto. Väitän että sillä kerkeään helposti enskassa B-kärkivauhtiin asti kun on oikea kuski puikoissa ja alusta säädetty mieleiseksi. Ei sillä huipputeholla mitään tee kun ajetaan 1-3 vaihteella puiden ympärillä ja sitähän tämä suomi enska 80% on. Niillä muutamalla pätkällä mitkä on nopeampaa, ei heikompitehoisella koneella häviä kuin sekuntteja. Erot tehdään siellä hitailla pätkillä, missä erot kasvat helposti minuutteihin.