 
		     
		    [^lollero^] kirjoitti:Älkääs nyt pojjat höpöttäkö. Niinku shape sanoi niin nykyiskareissa on kyllä iha kunnon öljyt uudesta saakka. Enemmänki säännöksi pitäisi sanoa ettei iskareihin saisi kajota ekan 10h aikana. Jos liian aikasin rupee keppiä säätämään niin iskari jatkaa kulumista ja muuttumista ja menee koko huolto hukkaan ku joutuu taas 5tunnin päästä pajalle viemään.
Dappis kirjoitti:Tuli mentyä radalla nurin ja nyt on kotarista takahäkki vääntyny. Nyt kaipaanki ehdotuksia miten sen sais takasin suoraan ? ideoita/kokemuksia?
 On tällä pari häkkiä oikastu eikä metalli oo ainakaan ihan mahottomasti väsyny. Eihän siitä ihan millilleen suoraa saa mutta eipä nää taida näissä ollakaan juuri koskaan suorana.. Taipuneet änkät oikastu sit kosaanilla ja jollain putkenpätkällä.
 On tällä pari häkkiä oikastu eikä metalli oo ainakaan ihan mahottomasti väsyny. Eihän siitä ihan millilleen suoraa saa mutta eipä nää taida näissä ollakaan juuri koskaan suorana.. Taipuneet änkät oikastu sit kosaanilla ja jollain putkenpätkällä.
		    Jay_|P kirjoitti:Mistäs vois sillain näppärästi ladata interwebistä crf250 -12 pyörän huoltomanuaalin? Yritin kyllä etsiä jo mutta ei oikein löytyny kun -08 manuaali. Olishan sille tulevaisuudessa muutakin tarvetta mutta nyt pitäis tietää venttiilien välykset, onko täällä joku asiasta tietävä?
PeakToTheMaX kirjoitti:Jay_|P kirjoitti:Mistäs vois sillain näppärästi ladata interwebistä crf250 -12 pyörän huoltomanuaalin? Yritin kyllä etsiä jo mutta ei oikein löytyny kun -08 manuaali. Olishan sille tulevaisuudessa muutakin tarvetta mutta nyt pitäis tietää venttiilien välykset, onko täällä joku asiasta tietävä?
Ebaysta saa varmaan 8:lla eerolla
 
		    Jay_|P kirjoitti:Sattusko joku pystyä selvittään ne välykset ja toleranssit. Tilaan huoltomanuaalin muttakun sitä tietoo ei saa tähän hätään!