rolle1 kirjoitti:Ai pitääkö jonnekin suodattimeenkin laittaa vai mitä tarkoitat?
 tunteja jotain 40 ja piikki kotari siis kyseessä
 tunteja jotain 40 ja piikki kotari siis kyseessä
		     Välillä taas auttaa kun pitää kaasua 1/4 osan avattuna samalla kun polkee
 Välillä taas auttaa kun pitää kaasua 1/4 osan avattuna samalla kun polkee
		    8ade8 kirjoitti:Tuli otettua kotarista takakatteet pois ja tuli huomattua että takahäkkiin oli katteet kuluttanu kummallekki puolelle urat. Onko näin käynyt monella muillakin. Pyörä on ktm sx 125 2012 jolla ajettu 60h. Mikä sen aiheuttaa? Saakos ne paikattua ihan alumiini hitsillä? Kuluuko enää uudestaan sen jälkeen? Vai kannattaako sellasesta pienestä kulumasta huolestua. Se kulunut ura on noin 1mm syvä.
 
		    8ade8 kirjoitti:Tuli vaihettua pari pv sitte laatikko öljyt kotariin ja tänään tuli huomattua et vuotaa öljyä. No sitten kun hetken etti vuoto kohtaa niin tuli huomattua, että pienemmän öljyropun reiän kohalta lähtee pieni halkeama moottorin lohkossa. Öljyroppua en kiristänyt silloin paljon yhtään. Öljyropun reikään on tehty kierteet uusiksi keväällä. Saakos sitä halkeamaa mitenkään paikattua? Paljonkos uusi lohko maksaa? Mikä olis järkevin ratkaisu tähän ongelmaan? Pyörä on kotarin sx piikki.
Villekeko kirjoitti:Upposi KX450f suohon ja niinhän siinä kävi että imas vettä koneeseen.
Onko vaarana että kampura tai kiertokanki vaurioitunut, eikä tule kestämään? Tai jotain öljykavavia tukossa? Mistä nuo nelarit sen veden koneeseen imee?