8ade8 kirjoitti:Toimiiko tuo tapa myös kotarin iskarin yläpään laakereihin ja linkkuun?
Mitä rasvaa/öljyä kannattaa laittaa uusiin laakereihin?
FMF kirjoitti:. Onkohan tää nyt detonointia vai onko sieltä menossa jotain muuta paskaksi?
FMF kirjoitti:Kuulostais siltä, että tuppi nurin mentäessä kuuluis jonkinlaista pientä kilinää koneesta. Koko vehkeellä ajettu n. 110h hidasta harrastecrossia ja männänvaihdosta 20h. Näillä kaasarin säädöillä on menty parikin vuotta (en aja talvella) ilman mitään nakutuksia ja tulppa on ollut aina hyvän värinen. Mitään sen kummempia muutoksia ei muutenkaan ole koneelle tehty.
Nostin neulaa pykälän, mutta sillä ei ollut vaikutusta. Täytyy käydä hakemassa huomenna vielä isompi pääsuutin. Onkohan tää nyt detonointia vai onko sieltä menossa jotain muuta paskaksi? Missähän vaiheessa tarttis alkaa remppaamaan alakertaa noinniinkun yleensä? Pyörä on piikkinen Honda.
 Eli,miten kannattais ajaa uus mäntä sisään,pitäskö tehdä se ''hard break-in'' eli melkein heti suht reilusti hanaa,vai antaa käydä tyhjäkäyntiä kuumaks ja antaa jäähtyä vai miten? Ja pitäiskö eka tankillinen tehä 2t Mixillä,männänrenkaan sopivaksi kulumisen vuoksi?
 Eli,miten kannattais ajaa uus mäntä sisään,pitäskö tehdä se ''hard break-in'' eli melkein heti suht reilusti hanaa,vai antaa käydä tyhjäkäyntiä kuumaks ja antaa jäähtyä vai miten? Ja pitäiskö eka tankillinen tehä 2t Mixillä,männänrenkaan sopivaksi kulumisen vuoksi?  
		    rolle1 kirjoitti:Minkä lämpöinen tulppa kannattais laittaa kun pyörästä oli mennyt tulppa rikki/kärähtäny?Lämpöarvo oli 8, niin kannattaisiko laittaa 7, vai 9? Pyörä ktm 250 exc-f
_nigge_ kirjoitti:Kyselisin täällä vähän piikkisen Wr hussen sisäänajostaEli,miten kannattais ajaa uus mäntä sisään,pitäskö tehdä se ''hard break-in'' eli melkein heti suht reilusti hanaa,vai antaa käydä tyhjäkäyntiä kuumaks ja antaa jäähtyä vai miten? Ja pitäiskö eka tankillinen tehä 2t Mixillä,männänrenkaan sopivaksi kulumisen vuoksi?
janiM91 kirjoitti:Apua kaivataan!Eli pyörä on Honda CR -97 250..vaihdettiin staattori eli virtapää,cdiboxi,puola,ja pyörä käynnistyy muutaman polkasym jlkeen aina muutamaksi sekunniksi ja sammuu..ajoitusnerkit kohdallaan(staattorinlevyn ja lohkon merkki kohdakkain) ja välillä pyörä "aivastaa"kun meinaa käynnistyä... Pitää huomenna käydä johtoja läpi ja olisiko neuvoja?!