Hero Puch

_HERO_
Re: Hero Puch

ViestiKirjoittanut _HERO_ » 5.5.2016 22:44

Tänään ajelin toisella mun Herokilla metsätietä ja yhtäkkiä kuulu BOOOO...TÖMPS!!
Tais vissiin lämpöleikata? Hetken päästä kokeilin ja kone oli jumissa. Sain sen pikkuhiljaa runtattua pyörimään ja käynnistyspoljinkin katkes siinä samassa.
Akkuahan mun mopoissa ei oo kummassakaan joten otin virtaa autonakusta ja kokeilin. Kone lähti heti käyntiin ja kävi ihan normaalisti!
Eli eikai koneelle siis käyny mitään? Luulis et männänrenkat olis ees menny tai jotain?
Kovaa ajoo ja huonoo huoltoo
Vauhtiviivatarra Moderaattori

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 5.5.2016 23:22

Eiköhän mäntä ja sylinteri jonkinlaista vauriota tuosta ole ottaneet, eli suosittelisin lämpimästi koneen aukaisua ja vaurioiden tarkastelua. Ainahan voi toki kokeilla kuinka pitkään moottori toimii tuollaisenaan, mutta kovin pitkää käyttöikää en lupailisi ja seuraavan leipomisen yhteydessä saattaa kiertokanki ja jotain muutakin alakerrasta olla vaihdon tarpeessa.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
winneriboe

ViestiKirjoittanut winneriboe » 8.5.2016 19:51

hei tarvisvähä apua.

minkä malliset stefat toho winnerii tarvis ??
:eek:
Savöx
Pyörä:
Yamaha DT

ViestiKirjoittanut Savöx » 25.8.2018 19:00

Vieläkös löytyy toimivia Heroja vai onko kaikki laitettu jo lusikkatehtaalle?
Minulla on tallissa yksi Hero Winner jolla osallistutaan 4h mopoenduranceen. Mitään virityksiä ei ole viitsinyt tehdä koska koneen kestävyys arveluttaa muutenkin. Holkki on poistettu ja kytkimeen laitettu lievempää jousta.
Jos tuo kampe kestää 4h yhtä huudatusta niin luulisi että uskaltaa jopa sitten pikkuisen viritelläkin ennen seuraavia kisoja. :)
Yamaha DT50, MBK X-Limit, Peugeot Speedfight 1, Hero Winner
ojatalo

ViestiKirjoittanut ojatalo » 3.12.2024 18:46

Onko täällä enään ketään, jolla on mopona Hero Winner ? tai Boss nimellä-tarroilla..

Olisi tarve vertailla muutamia osia-tietoja, kaikkea kun ei löydy esim purkaamolta tai valokuvina netistä.
Muutama helppo juttu ainakin...

Nämätkin kys skodet 2000-luvun molemminpuolin, alkaa olemaan jo suht "vaikeata" harrastaa, tietoa-vanhoja keskusteluja katoaa netistä, moni päätyy romuun jne jne.

Olen itse tätä kys merkkiä/mallia seurannut sen ~15 vuotta, ja kesällä tuli 1-kpl kokoelmaani...

@ tavoittaa parhaiten. Tämä forum ainakin minulla temppuillut viimeaikoina siisäänkirjaus...

cagiva4ever@yahoo.com

ja lopuksi, jatketaan Topicin hengessä, oman Heroni tarrojen mukaan: Hero Performance Challenge. vm'99 valuleimat osissa..Seel perus sytty jne versio.

Eli minä nyt HAASTAN muut kömpimään esiin, jos on edes yksikin elossa !
Muumipeikko1€09

ViestiKirjoittanut Muumipeikko1€09 » 24.1.2025 18:06

Moro mulla on hero vinner niihin käy moottoriin keevay ja CPI moottorin osat imupuolta lukuun ottamatta ja variaattori puolelle käy kans muitten kiinalaisten osat
ojatalo

ViestiKirjoittanut ojatalo » 24.1.2025 18:51

^^ Mitään tuollaista en kyllä kysynyt, mutta hyvä että osoitit sentään oma aloitteisuutta vaikka yleisellä tasolla.

Minun olisi tarve verrata Virtalukon tunnistekoodin purkua..... 3-stanssatua numeroa avaimen rungossa ja 3 samaa virtalukon metallisessa kiilloitetussa naamataulun peitelevyssä.

Nykyään entinen maahantuoja/jälleenmyyjä (harmaatuoja...?) vähät välittää mistään avunannosta tietojen kertomisesta..ei vastaa edes yht ottoihin.
Muumipeikko1€09

ViestiKirjoittanut Muumipeikko1€09 » 25.1.2025 11:02

Mihin sä niitä tarviit jos virtalukko rikki ni uusi yleis mallinen paikalle :)
ojatalo

ViestiKirjoittanut ojatalo » 25.1.2025 22:06

^^ jos et itse osaa kuvitella syitä spekuloida, niin tässä:

-tuleva museorekisteröinti, vaatimukset...
-1 ja sama avainprofiili koko lukkosarjassa
^^ ei voi laittaa tarvike lukkoa-modata, eikä OEM lukkoa voi rikkoa/modata. Lukko-haittalevy sylintereitä ei voi irroittaa rikkomatta runko-osia pysyvästi.

-suomalaiset avainsuutarit eivät osaa purkaa tunniste/cypher koodia (jota kys koodia minä itse olen nyt takaperin purkanut...)

Ymmärrätkö nyt että miksi ?

Tämä sama ongelma koskee kaikkia Hero Winner omistajia, jos aikomukset on samat, tai haluaa säilyttää koko lukkosarjan yhdellä avaimella.
Muumipeikko1€09

ViestiKirjoittanut Muumipeikko1€09 » 26.1.2025 0:03

Mulla on tollanen hero winneri en ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit mutta autan mielelläni jos apua tarvitset kun puhuit jotain jostain virtalukon koodeista. Torissa on muuten näihin vara osia myynnissä saattaisi löytyä myös virtalukko sieltä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista