Jos se on ihan korkeella se täyttöaukko ni määrä kannattaa kattoa ohjekirjasta.

98 sopii ja 98 onpappa6 kirjoitti:ps mitä bensaa pistätte tankiin kai toi 98 menee
mulla on tuore öljy voitelu malli 98 tai 89 en muista
apu ois tarpeen kun mommot menee pyörällä kin kovempaa
Boom Driver kirjoitti:98 sopii ja 98 onpappa6 kirjoitti:ps mitä bensaa pistätte tankiin kai toi 98 menee
mulla on tuore öljy voitelu malli 98 tai 89 en muista
apu ois tarpeen kun mommot menee pyörällä kin kovempaa
^bomber-90^ kirjoitti:onko näihin winnereihin minkä muotosia viriosia tai tuninkia...itse ostan tossa loppu viikosta winnerin paikoillaan vielä boss tarrat ja kaikki mutta muutosta tulee niin että varmaa tuntuu.
suunnittelin itse jotain tällästä:
-pytty
-tehari
-kaasari
-isompi tankki jonnekkin piiloon
pappa6 kirjoitti:BossMan kirjoitti:se on 75cc SE EI ole semi sportti, sportti tahi evo. Se vaan on tavallinen 75cc. ja uskon täysin että se syö sen...
Ja nyt päästään winnerin dilemmaan.
Winner ongelma: Prikka irti.
pian, ennemmin tai myöhemmin huomaat miten skodesi alkaa luumuilla.
mutta ku se luumuilee, huiput nousee samalla. Parhaimmillaan 72kmh tasaisella, ja mittari kusettaa korkeintaan alaspäin.
Kuitenkin ku se nyt kulkee tämän, se ei jaksa nousta mäkiä paskaakaan. isoissa joutuu prkl potkimaan melkein vauhtia:)
Noh, mikäs siinä, vari auki, putsis, öljyä liukuholkille ja rullakuppiin. Hyvin vähän, puhutaan tipoista. Noh vari kiinni ja tielle. Kiihtyy ku vitun rusakko, nousee mäet ku tyhjää, kulkee 52kmh!!!!
Noh, nyt 200km myöhemmin putsaamisesta, kulkee 62kmh, kiihtyy hyvin, ja luumuilee jo vähän mäissä.
VITUTTAA! Nyt epäilys. winneris oli liian pieni pääsuutin ku ostin. 47.5. vakio minimi 52.5. Nyt on vähä i wonder, ehkä tämä ks. skodu on tarkoitettu toimimaan 75cc näillä säädöillä, tai 49cc, prikan kanssa.
johtus kohan mun ogema tosta kulkee vaan 35km/h
ja välillä vaan 20km/h
ja mäkeen 5-10km/h
ois kiva ees päästä 45 mut ei apua mua vituttaa
jelpiä äkkiä pyörällä kin menee ohi vähän noloo