

Eerosah kirjoitti:itselläni oli aivan sama juttu kuin tepulla kun vaihdoin pytyn 70cc sylkkään. Itselläni ei mikään auttanut että olisin sen saanut toimimaan. ( kaikkea kokeilin siis putkia kaasareita tms) Ei siinä muu auttanut kuin laittaa vakio sylinteri takas. Siinä sitten samalla työstin vähän vakio sylinteriä ja hyvät tehot sain siitä ulos joten ei 70cc tarttettukkaan että keula nousee ilman hirveetä repimistä senkus vaa painat kaasua ja vedät persuksen takapenkille. Ja virinä ei kummosia osia ole: 14mm vaiko kassu jossa 100 suutin, laser x pro putki, vähän työstetty vakio pytty, malossin fly kytkin, malossi Valkoiset k.jouset, punanen vp jousi ja multivari jossa 4 g rullat.
Häviskö sulla suoraan "tehot" vai hetken päästä? Ja millasta settiä oli putsarina? Äsken kävin taas säätämässä ja tuntuu niinkuin joku pätkisi sytytystä. Koneen otin auki ja se näytti omaan simään pintapuolisin olevan kunnossa. Sähkö tietous mopoissa itellä huono eli mitä oireita on esim jos magneetto ois rikki tai puola tai vaikka cdi? Ei jaksa liikkua periaatteessa mihinkään, kaasu pohjassa oikeastaan kokoajan ajettava. Paikallaan tuossa yritin saada kiertämään ja pari kertaa "poltti" aika rajusti putkessa ja röpötti ja ei kiertänyt. Seosta tuntui siis tulevan mutta ihankuin sytytstä ei..? Perus tulpan vaihdoin tein, ei vaikutusta.
Voisiko muka juuri ostettu pytty viedä tavallaan väännöt? Hetken kuitenkin toimi jo kuin unelma, nyt tuollanen "yli kuristettu"..
Keeway Matrix