Itse joudun putsaamaan 1000km välein sen startin vapaakytkimen kun jää niiden "rullien" väliin paskaa ja pyörii startti väkisin koneen mukaan ja kauhea rahina sekä kolina.

Eerosah kirjoitti:Nyt kävi sillai et jotain hajos tai hajoamassa, kun käyntiin polkaisin nii nyki lähdössä vähän ja kuului ja tuntui outoa rahinaa (kuin metalli metallia vasten ) ja rahina tuli voimakkaasti varikopasta. No avasin varikopan ja katoin että missä vika ei siellä mitään rikki ollut vaan polkasin uudestaan käyntiin ja ei mitään rahinaa vain pientä kilinää ( ollut sitä jo viimeiset 12tkm ) mutta lämpimällä koneella kytkin nykii lähdössä hieman. Sitten kauppa reisuun lähdössä sama hirveä rahina ja nykiminen. Ja kone oikeasti siis nyki voimakkaasti kun koko laitos tärisi nykimisen tahtiin.
Leevasd kirjoitti:edit: Kaveri tuli perässä +62kmh, ja jäi kun tikkupaskaan..
Leevasd kirjoitti:Nyt keeways kaasari säädöissä(vakioputsari, ilman kuria, 80suutin neula toisiksi laihin?). Suorat, ylämäet ei mitään, mutta alamäki(kyminlinna, kotka tietää!) nappas siihen jonkuu reippaast +70kmh. Rengas ilmassa kiertää ihan helvetist, mutta alavääntöö ei ole yhtään..(stage6proreplica)
Löysä vp?(vähän ajettu hebo +50%, vaihdetaanko malossin +50%?)
Liian pitkä/leveä hihna(17.5mm/804mm)?(jos pistäs vakio 788mm takas?)
+15% kytkin jouset, riittävätkö vai pistetäänkö tiukemmat?
Voiko variin pistää eripainoset rullat? jokatoinen kevyt ja toinen keskikoko? (keskimmäiset hebot nytten, 3.9g, kevyemmet 3,4g, painavimmat 4,3g?)
Jotaa helppii, etuvariaattori ei kestä enään montaa avausta.. Mieluiten ei ensimäistäkään..kampparinpäästä kierteet ihan lopussa..
edit: Kaveri tuli perässä +62kmh, ja jäi kun tikkupaskaan..