Jotain pientä tussaamista tehty.
Ölpät ja suodattimen vaihdoin
Underi ja huggeri muottivalmiina,pitänee pari kertaa vahata ne ensin...
Putkisto heppailtu.
Saksasta tulee ah niin pienet ja ah niin kalliit jarrunestesäiliöt,takatyösylinterille on vaan paikka kehitettävä noiden uusien jalkatappirunkojen johdosta.
Uusi paisari odottaa maalia.
Uudesta etusesta hieronu kauppoja,hakusessa oli hemmetin pehmeä malli. Näillä näkymin eteen tulee vähän käytetty Pirelli Supercorsa. Takasen tehtävät hoitavat käteen sattuneet paskarenkaat
Nurkissa pyörinyt ylimääräinen 5.5" vanne vaihtunee huomenna erään Kotkalaisen harrastajan tallista löytyvään 6.25 PVM vanteeseen. Tuon nykyisen voikin sitten jättää burnisvanteeksi...
Takarattaaksi hommasin 54 piikkisen raakiksen,eturatas isoni piikin verran joten ei kauhean tiuhemmat välit tulleet mitä viime kesänäkään... Tuossa rattaassa onkin sopivasti tilaa omalle designille kunhan saadaan ideat koneelle ja laserleikkurille asti
Ölpät ja suodattimen vaihdoin
Underi ja huggeri muottivalmiina,pitänee pari kertaa vahata ne ensin...
Putkisto heppailtu.
Saksasta tulee ah niin pienet ja ah niin kalliit jarrunestesäiliöt,takatyösylinterille on vaan paikka kehitettävä noiden uusien jalkatappirunkojen johdosta.
Uusi paisari odottaa maalia.
Uudesta etusesta hieronu kauppoja,hakusessa oli hemmetin pehmeä malli. Näillä näkymin eteen tulee vähän käytetty Pirelli Supercorsa. Takasen tehtävät hoitavat käteen sattuneet paskarenkaat
Nurkissa pyörinyt ylimääräinen 5.5" vanne vaihtunee huomenna erään Kotkalaisen harrastajan tallista löytyvään 6.25 PVM vanteeseen. Tuon nykyisen voikin sitten jättää burnisvanteeksi...
Takarattaaksi hommasin 54 piikkisen raakiksen,eturatas isoni piikin verran joten ei kauhean tiuhemmat välit tulleet mitä viime kesänäkään... Tuossa rattaassa onkin sopivasti tilaa omalle designille kunhan saadaan ideat koneelle ja laserleikkurille asti
