Viltsur kirjoitti:gt350 kirjoitti:No ei siinä imupuolen helmassa mitään reikiä tarvita . Jäähtyy se muutenkin aivan tarpeeksi tuoreesta seoksesta. Pakopuolella jaetun pakoaukon kanssa se reikä voi olla joskus tarpeen. Onhan se mäntä sulla nyt varmasti oikein päin ? Vai ymmärsinkö minä tässä jotain väärin ?
En itse näistä kyseisistä pyöristä hirmusesti tiedä, mutta mahdollisimman kylmä on aina paras...
Ei leikkaa varmasti kiinni imupuolelta. Se, että Männällä on nyt sellainen sekoitus tuossa koneessa voi aiheuttaa erityistoimenpiteitä. Mutta joka taupuksessa se imupuolen jäähdytys on turhaa hommaa. Pakopuolella noissa Suzukeissa on ollut noita jaettuja pakoaukkoja, joissa on se ripa keskellä kanavaa saattaa aiheuttaa kuumetessaan ongelmia. Käsittäkseni se ripa siinä sylinteriputkessa on sen takia, ettei männänrenkaat nappaisi leveän aukon reunaan . Tuota TS Suizan pyttyä en ole itse nähnyt, mistä nuo männät ovat kotoisin en ole koskaan nähnyt. Itsellä ei GT:ssä kuitenkaan ole mitään reikiä, sen sijaan mun mikroautossa olevassa RM Suzukin koneessa on pienet reijät männässä pakopuolella ja siinä on tuo jaettu pakoaukko