Tulipahan touhuttua tänään. Hitsasin satulaa kuntoon eli ruosteet pois, kiinnityslärpäkkeen(oli ruostunu kokonaan pois), hioin vähän yms. Pitää vielä vähän viimeistellä amiksen maikan näkemyksiä vastaavaks ja maalata jollain, varmaankin vasaralakkaa pitää hakea jostain. Ostin myös kaasuttimenkorjaussarjat, kolme pääsuutinta, etolasta vähän tavaraa penkkiä varten. Sahasin toisesta pakoputkesta(valmistumassa olevista) diffuusorit pois kun pitää tehdä uudestaan. Hivasin kannesta ikävät kiillotusta haittaavat reunukset pois nauhahiomakoneella. Himassa törkkäsin nitromorssia ruiskulla reikiin, purin kaasarit atomeiksi ja pesin myöskin nitromorssin ja hammasharjan voimin. Uudet osat kävisivät muuten kokonaan kiinni mutta toisen kaasuttimen luistinkannen kierteiden ollessa heikot ei paksu o-rengas suostu toimimaan. Pitänee laittaa vanhat o-renkaat, on ne tähänkin asti toimineet. Pääsuuttimet jotka sarjan mukana tulivat ovat kokoa 113 kun vakiot ovat 95/97,5

Nyt on siis suutinta jokalähtöön! Nin ja renkaan malli oli 3,25"/18" M45 michelin, hintaa 42e/kpl.
Niin ja siis maalinpoistoaine on samaa tököttiä kuin 'kaasuttimenpuhdistus'aineet, nitromors käy, tai sitten jotain sprayta/nestemäistä.