Huomasin ettei satula sopinutkaan hyvin paikalleen, johtuen rungossa olevasta edellisen satulan kiinnikkeen jämästä
ole edes huomannut mokomaa, olettanut rungon osaksi
No jokatapauksessa nyt satula on ryhdikkäästi paikallaan eikä varmana pompi irti edestä missään rytäkässä. Käväsin rautakaupassa ostamassa m10, m6 pultteja ja muttereita, aluslevyjä ja lamellilaikan kun olivat alennuksessa. Pultit ovat sinkittyjä eli jouduin ottamaan sinkit pois ennen hitsausta, rälläköin myös kannat pois jolloin jäljelle jäi vain kierrettä ja kierteetöntä tankoa. Hitsailin oikean puolen kiinnikkeet vanhojen kiinnikkeiden tienoille ja testasin kestoa, kestihän ne. Vasemmalle puolelle sain vain toisen pultin paikelleen kun lanka loppui kesken(pettu virkele stana) leikin. Kiinnikkeiden paikat kompensoivat hieman vaimentajien pituutta jolloin tulee hieman vakiompi korkeus pyörälle. On kuitenkin useamman kymmentä milliä korkeampi lepoasennossa. Rälläköin vanhat kiinnikkeet siis irti, pakoputken takakiinnikkeet huitsan helvettiin takahaarukan joustoa häiritsemästä ja vanhojen kiinnikkeiden kohdilta myös takahaarukkaa hieman pois, vaikea selittää mutta estää iskunvaimentimien liikkeen tehokkaasti, tämän korjasin.
Vaihtelin myös hieman seisontajalkojen pultteja muttereita ja katselin rungosta korjailtavaa mutta ei löytynyt. Akkukotelon kyllä olen ajatellut muuttaa niin että mahtuu iso ilmanputsarikotelo mukavasti paikoilleen. Kuvia touhuista tulee jossain vaiheessa. Niin ja puhalsin kaasarit puhtaaksi, lähti paskaa ulkopuoleltakin paineilmalla.


Vaihtelin myös hieman seisontajalkojen pultteja muttereita ja katselin rungosta korjailtavaa mutta ei löytynyt. Akkukotelon kyllä olen ajatellut muuttaa niin että mahtuu iso ilmanputsarikotelo mukavasti paikoilleen. Kuvia touhuista tulee jossain vaiheessa. Niin ja puhalsin kaasarit puhtaaksi, lähti paskaa ulkopuoleltakin paineilmalla.