Järeä monkey, 187cc turbo

lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut lokitekki » 6.2.2013 19:11

Nuo vanteet on 19", jotenki nuo saa näyttään tuon mankin liiankin pieneltä :D
pbt
Pyörä:
Takaa työntävä kahenlitranDohc
Paikkakunta:
Töysä
Liittynyt:
29.11.2010 23:50
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut pbt » 6.2.2013 19:56

Eikös se manki pitäny ollakki pieni mopo? :D
SellYourSoul.90
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
12.9.2005 17:03
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut SellYourSoul.90 » 6.2.2013 21:03

Tuo keula on kyllä kivan härski. On se muukin laite.

Otahan kuvaa kun istut päällä?
Harjoittelu tekee mestarin, ja mestari harjoittelee aina.
Pv-Foorumi, katso ja rekisteröidy! | Projektitopic @ Pv-foorumi
Photobucketin galleria | Photobucketin toinen galleria
-JeSu-
Liittynyt:
24.8.2006 18:51
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut -JeSu- » 6.2.2013 22:40

Meinasitko punnita tätä laitosta, kun on joskus tulevaisuudessa valmis? :D
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut lokitekki » 7.2.2013 0:19

Se on jo tiedossa, että paino tulee olemaan 85kg korvilla. Ideoita on ollu alle 50kg moposta, mutta tuskin on tarvetta tehdä, mielummin vaan enemmän tehoja koneesta.
Ois varmaan aika hullu vehje jos ois enempi tehoa kuin painoa, mutta tuskin pystyis käyttään puoliakaan jos puhutaan kiihtyvyydestä sataseen.

Vois ottaa parempaa kuvaa sitte kun sais tehtyä niin palio että vihtis käyttää ulkona tuota, onkohan se sitten eka kerta vai eka kerta vuosiin kun tankki käy ulkona :D
Nyt ois isoin homma tehä kotelot tuonne rungon sisään ja jotenki saada lokarit kiinni.
|Psychosocial|
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
20.10.2010 22:16
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut |Psychosocial| » 7.2.2013 23:11

menisi joo ehkä vähän liian härskiksi jos teho/painosuhde olis ~05-07 R1:n luokkaa :D (enemmän tehoa heppoina ku painoo kiloina)
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut VictorH » 8.2.2013 2:15

onko noi kahvat tollaset mitkä taittuu? Ja mistä tilasit?

Kyllä tuosta hieno tulee! :D
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut lokitekki » 8.2.2013 13:38

Teho painosuhteesta tuli vaan mieleen, että kuskin painollahan se sitten pienenee reilusti :D
Kahvat on taittuvat, mutta luulen että etäisyys säädön takia niissä on tuo taittuvuus.
Ebay uk ja redcircles kauppa.
AGV555
Pyörä:
Derbi, MBK Mach
Liittynyt:
26.6.2011 17:30
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut AGV555 » 8.2.2013 14:16

Tossa on viel yks paikka mistä noita kahvoja saa
http://www.24mx.fi/pitbike/p/jarru--ja- ... one/12601/
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut lokitekki » 8.2.2013 14:18

Ebaysta vaan saa palio halvemmalla ja toimituskin nopea. Eli 35e kuluineen.
AGV555
Pyörä:
Derbi, MBK Mach
Liittynyt:
26.6.2011 17:30
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut AGV555 » 8.2.2013 14:49

Katos vaan :)
Häijy manki sulla ;) Innolla odottelen edistymistä
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut lokitekki » 27.2.2013 20:27

Rungon muodolle tarkotusta.. :D
Kuva
Dumppi tulee hönkiin tankin syvennykseen, niin ääni vahvistuu. Ja on tuo niin iso että ei näkösälle pysty laittaan. Viikonlopuksi kuvaa kone irrallaan ja kaikki nuo palikat siinä kiinni.
Jos joku haluaa sanoa kaasarin kotelon isosta koosta, niin aattelin että teen sinne testiin sitten jonku palikan joka pienentää sitä puolella, sitten näkee kumpi toimii paremmin.
julpero
Pyörä:
Kawasaki kx450 ilman mottia
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
17.11.2005 18:43
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut julpero » 28.2.2013 20:49

parempi ku on isompi
Korjaamo Roivainen tmi Tehdään metallitöitä ! ym osia Mp
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut lokitekki » 28.2.2013 22:30

Niin luulis, mutta onkai siinä jossain raja, yleensä se vaan on tila kysymys :D

Päivän tein koteloa.
Jännästi "imukaulan" kiinnitys kotelon sisältä :D
Ja on ainaki aukkoa välijäähystä. En tiiä pitäskö tuonne laittaa sitten joku mahoton kiihytyssuppilo, jotta virtaus ois tasasempi jäähyn reunoilta :roll: En oikeen tiiä miten se tuossa virtaa, että täyttääkö tuo jäähy ensin tuon koko kotelon ilmalla ja pakottaa sitten ilman sisään kun vena aukeaa, vai meneekö suurin osa ilmasta suoraan kaasariin, jolloin virtauksen suuntaamisesta ois hyötyä.
Kuva
Ihmeen hyvä muuten tuo 0.8mm laikka.
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50
Re: Järeä monkey, 190cc turbo intercooler

ViestiKirjoittanut lokitekki » 1.3.2013 20:36

Muutama kuva setistä, tietämättömillehän tuo on vaan harvinaisen ruma kone :|

Tuo välijäähy kotelo on 3l tilavuudella. Ei ainakaan yhtäkkiä saanu vuotaan kun epoksimaalilla koitin tehä tiiviin tuosta. Pienellä riskillä kasasin tuon alukitillä niistä kohti mistä ei onnistunu hitsata, mut ne on vesitiivistetty epoksilla. Jos joku on hitsannu huonoa alumiinia, niin voi kuvitella minkalaista ois hitsata sellasta joka on 0.5mm paksua. Kytkinkopassa on vähä erikoisempaa steel kittiä, joka on vielä järeämpää tavaraa. Kuka näistä tietää toimiiko mikäki taktiikka, ennenku joku kokeilee.. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Öljysuodattimet piti laittaa tuohon kun muualle ei mahu, tiiä sitte mihin etulokarin päälle akun laittaa :D
Pyrin tuosa siihen että jäähy ois samassa kulmassa kuin kaasari, eli kaasari on niin matalalla kuin mahollista ja jäähy niin isossa kulmassa kuin mahollista.
Kuva

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista