jerepe
- Pyörä:
- Fude RS12 / A4 B8
Monkibomber93 kirjoitti:Siis mitä? Onko tää Fude?
Vau...
Helbosti
Veli-Vihannes kirjoitti:Kuinka pitkä muuten olet ja mahdutko kuinka hyvin ajamaan Fudella? Itse muistan ainakin Solifer-skobojen ahtaat jalkatilat vähän liiankin hyvin. Silloin kun edellä mainitulla laitteella ajoin, taisin olla jopa alle 180cm pitkä. Nyt taulussa 189cm enkä usko että samaisen Sollen kuskiksi mahtuisin kovin mukavasti.

175 suunnilleen oon. Kyllähän tuo vähä pikkune on

Pikkuveli 15v sen sijaa aika paljon lyhyempi ja sille vielä iha ok

Sehän tuolla enimmäksee tulee ajelemaan.
jerepe
- Pyörä:
- Fude RS12 / A4 B8
Jeees. Kohta lähetään hakemaan oulusta Pösön Ludix blaster RS12.

Elikkä Jake`:n viritetty ja kevennetty pösö kikkailupeliksi kaverin kans puoleksi. Ostan oman osuuden pois alkutalvesta, sekä suunnitelmissa on ehkä tekniikan siirto fudeen tästä viilatusta ja vihaisesta vehkeestä

Tiedoksi sit että kyllä kiihtyy, keulii, polttaa kumia ja kulkee 100+
Multiviri
- Pyörä:
- Mersu
Lienee sama peli mistä tutkattiin eräässä miitissä kolminumeroinen lukema jos en nyt aivan väärin muista? Eikö tuo ole 50cc tekniikalla ja itse muokattu putki yms.?
Ei oo Mersun voittanutta...
Mivoo
- Pyörä:
- Piaggio Zip *Project*
Vai että 100+km/h Sportti tekniikalla
Piaggio Zip Mid-Race/High-End *Project* more @ gallery!
-jho-
- Pyörä:
- 1k4
Multiviri kirjoitti:Lienee sama peli mistä tutkattiin eräässä miitissä kolminumeroinen lukema jos en nyt aivan väärin muista? Eikö tuo ole 50cc tekniikalla ja itse muokattu putki yms.?
Joo näin itsekkin muistelin

Ja senkin muistan kun bauhaussilla mondeo otti tämän ludixin kiinni ja jututti omistajaansa

Ja voin sanoa että tämä muute sitte kiihtyy
jerepe
- Pyörä:
- Fude RS12 / A4 B8
Tulee gps lukemia kunha ehtii. Radalla on menny lisäks 250cc supermoton mittarii 102km/h ja suora loppu kesken

On vieny evo2 viritteistä skootteria radalla. Tankki täynnä 43kg, joten se tekee paljon. Putki on next-r:stä ja laserin putkesta tehty. 17.5mm dellorto ja 50cc malossi sport, viilattu.

Videoo tulee
Multiviri
- Pyörä:
- Mersu
Jotain tuollaisia speksejä muistelin mitä Jerepe luetteli, äänet olivat varsin mukavat kun poliisien testatessa äänenvaimennin irtosi
ventti-ville
- Pyörä:
- mid-race rox
jaahas vai ratapelin oot ostanu

jos iinattii joku kerta ajamaan
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Ai herra mun jeekara.

Paljonko sä tosta loppujen maksoit, sillä eikös toi ole aika pitkään ollut myynnissä ja silleen, mutta saattas toi Fudekin olla aika tykki tommosella tekniikalla.
jerepe
- Pyörä:
- Fude RS12 / A4 B8
Onha tuo vissii ollu myynnissä aika kauan. Piti käydä hakemassa pois, hintaa en tarkkaa sano mutta _paljon_ edullisemmalla hinnalla lähti mitä pyynti ollu. Tuttuja ollaan. Alle osien hinnalla helposti.
Naichou
jerepe kirjoitti:On vieny evo2 viritteistä skootteria radalla.
Ei ole toi EVO2 vehe säätöjä nähnytkään, jos kerta 50cc sportille jäi.
Multiviri
- Pyörä:
- Mersu
Naichou kirjoitti:Ei ole toi EVO2 vehe säätöjä nähnytkään, jos kerta 50cc sportille jäi.

Et ole tätä 50cc sporttia nähnytkään
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Ei tarvitse nähdä, sen tietää jo vähän tyhmempikin että 70cc high-end peli vie 50cc sporttia jossa on itse tuollaisista palasista hitsailtu pakoputki. Esimerkiksi jo alkukäyrä on ihan eri luokkaa tehokkaissa putkissa kuin Laserissa/Next-r:ssä.
Tämä keskustelu ei ole tarkoitettu tekniikasta kiistelemiseen, joten siirrytäänpä kommentoimaan ja seuraamaan Fuden valmistumista.
Jake`_
Jepa! Jere tuli ja vei Ludixin..
Ennen ku tulee isompaa härdelliä, nii tällä tosiaan vietiin radalla tuttavan Italjetin Dragster skodea, missä on Polinin EVO-2 tekniikka.. Säädöistä ja kuskien tasoeroista en sitten sano mitään.. Lujaa mentiin ja täts it.
jerepe
- Pyörä:
- Fude RS12 / A4 B8
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista