Projekti edennyt paljon, mutta päivittely ei...
Moottori on kiinni ja jäähdyttimen letkut ovat paikoillaan, nesteet myös säiliössä.
Moottoriin lisätty myös moottoriöljyt, Castrol.
Magneeton johdot vaihdettu päikseen, kolvattu+kutistesukkaa käytetty.
Tuorevoitelusäiliö on kiinni, mutta ei todennäköisesti tule käyttöön, syynä vanha vaijeri+erilainen tuorevoitelujärjestelmä. Tällä hetkelle 5L kanikassa bensat, sisältäen +-3% seoksen. Öljynä Castrol power 1.
Sähköt on myös vedetty kokonaan + mahdollisesti löysin akun johdot!
Kummatkin jarrut ovat siis nyt kiinni, samalla ilmattu.
Pyörästä puuttuu etumaskin kiinnitys, vilkkujohtojen vetäminen edestä taakse, akun laittaminen+johtojen testaaminen ovatko tarkoitettu akulle....++ jotain muuta?

...
Tilasin myös kuvan mukaisen lokasuojan "
http://www.mpt.fi/published/publicdata/ ... 40_enl.gif " ja samalla myös sinistä bensaletkua 5mm.
Tosiaan tankkiin olin kaatamassa bensoja kunnes tunsin että lahkeet alkaa kastumaan..

, bensahanan tiivisteet eivät pidä joten kaikki bensat valahti päälle. Korjaussarja siis pitää hankkia.. alkuviikosta haen stormilta.
Vihdoinkin sitten ensisavut ulos pyörästä näin neljän kuukauden projektoinnin jälkeen?
Ilo on ollut rakennella ja saada nähdä miltä oman käden jälki näyttää, itse olen todella tyytyväinen!
Nyt heeelevetisti kuvia ihmeteltäväksi!
Etujarru :

Takajarru:

Jäähdytyssäiliö;

Kaasu/tuorevoitelu;
Pakko tosiaan oli patentoida kun tuorevoitelun vaijeri on aivan liian pitkä niin ei pysy hahlossa.

Moottori;

Tämän hetkinen tilanne: